Unicorn1203 Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Hei! Vi har blitt fosterforeldre til mitt tantebarn på 7 år. Det jeg lurer på er om dere andre med barn i den alderen deltar på kveldsstellet eller om de får gjøre det selv? Dvs pusse tenner, kam håret osv. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Eksen hadde ei jente på 6. Hun gjorde seg klar alene og kom ut til oss hver kveld for å vise hvor flink hun hadde vært til å pusse tenner osv. Det er nok kjekt for dem jo mere de får lov å ha ansvar for selv. Lenke til kommentar
pakini Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Jeg hjelper mine på badet, 7 og 10år. Men jeg er veldig nøye på tannpuss da. Og i den alderen pusser de ikke skikkelig selv! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Jeg vil råde deg til å passe på under kveldstellet:) var ei jente til ei vennine av meg, hun fikk "pusse" selv siden hun var 6år. På neste tannlegebesøk hadde hun ca 7 hull i tennene.. da kom det fram at jenta hadde lurt seg unna tannpussen hver eneste dag. Hun bare latet som hun faktisk hadde pusset de. Dette er noe foreldre har ansvar for, syns nesten det er merkelig det ikke ble meldt inn til barnevern ? Anonymous poster hash: fa6c2...17b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå