Roar Kneppen Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Ja, dette er visst forskjellige aks. Lurte først på om det var sopelimutvalget til heksa som bor her. Flott lys, farger, skarphet og detaljer. Utsnitt og komp sitter også selv om jeg kanskje ville speilvendt horisontalt for å få mest luft til høyre istedenfor til høyre for å lese bilde i vår leseretning. Roar Lenke til kommentar
Inge Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2016 Ja, dette er visst forskjellige aks. Lurte først på om det var sopelimutvalget til heksa som bor her. Flott lys, farger, skarphet og detaljer. Utsnitt og komp sitter også selv om jeg kanskje ville speilvendt horisontalt for å få mest luft til høyre istedenfor til høyre for å lese bilde i vår leseretning. Roar Speilvending. Ja, når du sier det, bra tips. Ser det nå. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Fint lys og flott stemning. Som billedelementer er den blå tråden fin, men som utstiller ville jeg vurdert hamp eller rett og slett halm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg