haakka Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 noen som har noen "smarte" taccs til generals? blir lei av å ta alt på sparket:P Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Jepp , du kan jo for eksempel teste å "rushe" fienden på 1on1 , 2on2 maps og bygge en "barakk" inne i basen hans , så "spyr" du ut med soldater. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Jepp , du kan jo for eksempel teste å "rushe" fienden på 1on1 , 2on2 maps og bygge en "barakk" inne i basen hans , så "spyr" du ut med soldater. Hater spill med rush. Derfor pleier jeg å skrive "no rush" når jeg starter spill. Ellers så blir jeg aldri med spill hvor det ikke står "no rush". Savner også innstillingenr for å hindre masseproduksjon av masseødeleggelsesvåpen i spill som er med i rankingen. Liker best de gode spillene som trekker litt mer ut enn fem minutter. Ellers så er min taktikk ofte å spille USA og sende supersoniske fly inn til motspilleren for å bombe inntektskildene. En annen effektiv taktikk er å ha et viss antall slike supersoniske fly og bombe produksjonskjøretøyene og hovedbygningen på en gang. Dermed kan dem ikke bygge mer. Dette blir selvfølgelig veldig vanskelig når du spiller mot GLA. Jeg skulle gjerne hatt noen gode tips mot GLA, som når de kommer med de små rakettbilene som skyter på større avstand enn forsvarsinstallasjonene. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg skulle gjerne hatt noen gode tips mot GLA, som når de kommer med de små rakettbilene som skyter på større avstand enn forsvarsinstallasjonene. Ahh ja, det er favoritttaktikken min på GLA. Dele unitene inn i 2 grupper. Ca, 15-20 tankser i den ene og 20 rakettbiler i den andre. Tanksene angriper først og holder fiendene nede mens rakketbilene ødelegger alt uhindret. Har bekjempet 2 til 3 ganger større styrker med denne kombinasjonen. Den fungerer spesielt bra hvis fienden din er Kina og han bygger masse (trege) overlord tanker. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Rocket buggier er lett og kontre, et stakkars helikopter kan jo ta ned 5-6 stykker av dem med en rakettpakke. eller så kan man bare bygge kanoner og oppgradere strategy senter med den saken som gir lengre range så dør også de rakettbilane fort. Min favoritt-taktikk er og rush-campe... dvs bygge forsvar i motstanderen sin base funker spesiellt bra hvis man er supervåpen general Eller så er det bare en taktikk som gjelder samme hvem nasjon/general du spiller, FÅ INN PENGER! det er liksom en av to muligheter rush motstanderen eller få mere penger enn motstanderen... eller så har man jo "if all else fails" taktikker som, stelth general: gjømme pengehus over hele kartet og bruke jarmen på motorsykkel for å få tak i overlords/eperor fra en kina motstander(jarmen er usyndlig og kan bruke spesialegenskapen sin også på motorsykkel). GLA: 8 fullt oppgraderte bombebiler inn i undergrunnstunellen, og bruke den lvl5 saken(som lager en tunell hvor som hels på kartet) til og transportere bilene inn i motstander sin base Kina tank general: pompe emperor tanks fra første stund, bare supervåpen general og nuke general som kan stå imot en bataljon av emperor tanks. kina nuke general: sette opp nuke-cannons sammen med gatling tanks på strategiske steder(bruk guard-funksjonen så skyter de automatisk, ha gjerne noen miger som guarder område i tillegg). USA super våpen: bygg opp emp og kanoner med infanteri(med flashbang) rundt omkring på kartet, uten en større hær er det umulig og ta ene eneste av disse små "basene". ved større hærer har du noen(2-4) aurora bombere klare til og slakte USA air force: bygg helikopter!!! du mister kansje 20-30 stk på vei inn i motstanderen sin base, men når du kan ha minst 50 innen noen har fått opp en nuke er det ikke noe problem å komme inn ødlegge alle kraftverka(veldig morro og gå inn rett etter at noen har satt opp nuke og brukt nesten all strømmen på det ) og allt etter det er historie, denne taktikken funker ikke like bra mot gla, men på grunn av at du kan gjømme helikoptera er det ikke noe problem og holde motstanderen begrensa til et lite område(igjenn husk guard funksjonen). mens du lager noen humvee med rakettfolk(eller snipere) som kan ta ut stinger sites. men ingen av taktikkene(utenom stelth) går det ann og gjennomføre hvis du ikke får inntekter fort nok, alfa og omega er inntekter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå