Eriksendrul Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Har spilt Borderlands, Dying light Left 4 dead Dead island sikkert noen fler jeg ikke kommer på Men har du tips til gode Co-op spill til pc ? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Har spilt Borderlands, Dying light Left 4 dead Dead island sikkert noen fler jeg ikke kommer på Men har du tips til gode Co-op spill til pc ? Ikke et fantastisk spill men resident evil 5 er ok i coop. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Co-op delen i Blade & Soul skal visst være bra. Det er et MMO med en slåssestil som minner om for eksempel Street Fighter med komboer og triks man kun kan gjøre under visse forutsetninger. Det er ikke "ødelegg tastaturet" type spill heller, spamming av knapper gjør at man ikke blir så god. Det er også lagt opp slik at pga slåssesystemet så kan man ta dungeons og bosser som er ment for fler spillere, alene tilogmed hvis man er god Nå har ikke jeg spillt det så mye men førsteinntrykket er veldig bra + at brodern spiller det og forteller meg om en det ting. Verden er veldig liten, dvs at det er kort vei til ting, men det er så absolutt ikke manko på innhold. Masse dungeons og ting. Det er heller ikke et spill der man må farme gear og gull. Så har det noe arena greier som virker ganske sinnsykt, men jeg vet ikke om man kan spille co-op der. Kanskje ikke helt din stil, men tenkte det var greit å nevne Det er gratis, men det er ikke noen form for pay-to-win der. Enkleste er vel å bare sjekke ut en YT video så jeg trengte sikkert ikke å skrive den lange regla der Lenke til kommentar
Janzen Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Sniper Elite 3 Portal 2 Lara Croft and the Guardian of Light Resident Evil 5 & 6 Magicka 1 Saints Row The third Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Lara Croft & The temple of Osiris. Marvel Heroes 2016 Diablo 3 Gauntlet (ikke akkurat beste spillet på listen, men greit nok i co-op) Doom og Doom 2 (eldgamle, men fortsatt bra) Lego-spillene (de er stort sett identiske, så velg franchisen dere foretrekker, og kos dere.) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Spill jeg har spilt med gutteklubben grei: Lara Croft Forced Portal 2 Ibb & obb Gauntlet (ikke så begeistret) Helldivers Magica 1+2 Heroes of the storm Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 -Castle Crashers -Killing Floor 1 eller 2 -Metal Slug (helst 3) -Sanctum 1 eller 2 -Duck Game(Enda ikke spilt, men skal være noe helt spesielt) Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 - Dead Space 3 - Spillet er ikke i nærheten så bra som DS1 eller DS2, men coop delen ilag med en god kompis gjorde at spillet var rimelig underholdende. - Far Cry 4 - Kan spilles ilag i coop å ta over alle baser sammen, men ikke gjøre campaign oppdrag ilag. - Half Life 1 - Kan spilles gjennom nu i coop via "Sven Co-op mod" - Call of Duty Zombies - Dead Rising 2/3 - Saint's Row 4 - 7 Days to Die - Minecraft Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Spill som ikke er nevnt: Terraria Monaco Payday 2 Heroes III 1 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 (endret) Seriøse Sam I og II. Er vel attpåtil å oppdrive i HD-versjoner i disse dager. Endret 11. februar 2016 av Sidious Lenke til kommentar
Tommern1 Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Vet ikke om dette er verdt å nevne, men hvis du har kompiser som du nytter å spille mye spill innenfor samarbeid genren så anbefaler jeg Pay Day 2. Har ikke prøvd 1, men jeg kan antyde at 2 er bedre. Man kan spille opp til 4 personer og det finnes mange forskjellige metoder å fullføre oppdrager, det er gøyalt, spennende, intense scener og helt sikkert mye latter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå