Gå til innhold

Verdivurdering på brukt maskin.


Anbefalte innlegg

Heisann Lurte på hva jeg kunne legge denne maskinen ut på finn for da jeg bare bruker ps4 for tiden og ikke har bruk for den.

 

Spesifikasjoner:

 

Processor: intel i5 4690k (Helt ny ikke montert enda)

 

Psu: Corsair RM 600 (kan evt byttes ut til en 750w jeg har)

 

Gpu: R9 280x toxic 3gb (så og si ubrukt da det har ligget i eske og bare vært brukt i 2 måneder)

 

Hovedkort: Gigabyte GA-Z97X-GAMING 3

 

Ram: 8gb ballistix 

 

Hdd/ssd: 240gb HyperX fury + 320gb Seagate (like liten som ssd disken)

 

Kabinett: Corsair kabinet med lite plexiglass på venstre side, er stilrent kabinett men finner ikke utav hva det heter? framsiden er helt matt og på oppsiden av kabinettet er det usb og div noen som vet navnet?

 

Maskinen har blitt lite brukt og fremstår som ny, er også proffesjonelt koblet opp så ser ikke kabler og hardisker ligger på baksiden av kabinettet.

Endret av sliz3r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å trekk fra 30% fra nypris, du kan jo prøve å kun trekke 20% bare for å se om folk er interisert.

Men mye av delene burde være lett å få tak i brukt, særlig skjermkortet så tviler på så mange ville gitt bud på den.

 

Prøv å bygg den ferdig uten å ta ekstra betalt for bygging så kanskje du er heldig du får solgt.

Lenke til kommentar

Den er ferdigbygd men cpu er ikke montert ?

 

Du må nok utdype videre :)

 

Få pc klar til salg, ta fine bilder med lys i rommet og lag en saklig og grei salgsannonse på finn(gratis)

 

Støtter som over at rundt 5000 som utropspris er en ok start, verdien på dette går jo bare en vei så om du hvet det ikke blir brukt så kan du jo vurdere hva annet du har lyst på og hvor viktig det er iforhold til evt tilbud du får :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...