Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg blir hele tiden anklaget av en person for å være en løgner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg ser godheten lyse ut av øynene dine, det var de ord jeg fikk av en annen, og da varmet det meg, for rett før fikk jeg høre hvilke løgner jeg var av den andre personen ;)

 

Jeg vet at jeg er snill!. Jeg er ingen løgner! ;)

 

Anonymous poster hash: c1240...bdb

 

Hvis DU vet du er snill, drit i at en annen person sier du ikke er det. Det er eksen din, da er det alltid masse følelser og ofte sinne inn i bildet. Blokker vedkommenes e-postadresse, nummer og facebook. At det går inn på deg å bli kalt løgner, skjønner jeg. Men hev deg over det, du er bedre enn eksen din. Og for all del, ikke ta tilbake eller svar på ting vedkommende sier. Hvis du VET du er snill, burde ikke en eneste person klare å bringe deg ned...

Lenke til kommentar

 

 

Jeg ser godheten lyse ut av øynene dine, det var de ord jeg fikk av en annen, og da varmet det meg, for rett før fikk jeg høre hvilke løgner jeg var av den andre personen ;)

 

Jeg vet at jeg er snill!. Jeg er ingen løgner! ;)

 

Anonymous poster hash: c1240...bdb

 

Hvis DU vet du er snill, drit i at en annen person sier du ikke er det. Det er eksen din, da er det alltid masse følelser og ofte sinne inn i bildet. Blokker vedkommenes e-postadresse, nummer og facebook. At det går inn på deg å bli kalt løgner, skjønner jeg. Men hev deg over det, du er bedre enn eksen din. Og for all del, ikke ta tilbake eller svar på ting vedkommende sier. Hvis du VET du er snill, burde ikke en eneste person klare å bringe deg ned...

 

 

Takk for svar. Ja, jeg tror at han sier det som en unnskyldning fordi han dumpet meg. Inntrykket mitt av han var at han egentlig ikke var ute etter noe seriøs, og ville bare ha sex når det passet han. Det var han ikke åpen med i starten, men da han dumpet meg så sa han at han kun ville ha alt helt løst og stå fritt når det gjelder alle damer, så jeg skal nok ikke ta dettte helt til meg. Han forsto nok at han hadde lekt nok med meg. 

 

Jeg vet at jeg er snill. Jeg har hele tiden stått åpen for han. Han får komme tilbake om han vil dersom han ble glad i meg. Mulig jeg er for snill der, og burde vært hardere. 

 

 

 

Anonymous poster hash: c1240...bdb

Lenke til kommentar
 

"Jeg vet at jeg er snill. Jeg har hele tiden stått åpen for han. Han får komme tilbake om han vil dersom han ble glad i meg. Mulig jeg er for snill der, og burde vært hardere. "

 

NEI! Jeg kan nesten kjenne meg igjen i deg ift min eks, men for all del, la han ikke komme tilbake. Han hadde en sjanse og har ødelagt den. Du må finne deg en bedre. JEG må finne meg en bedre. Når jeg ser tilbake på forholdet med min eks nå, er jeg sååå glad det er slutt. Gi det tid, så vil du også det. Du sier det jo selv, han har lekt med deg. Hvorfor skulle det bli annerledes nå???

Ikke gå i den fella.

 

 

 

Anonymous poster hash: c1240...bdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

"Jeg vet at jeg er snill. Jeg har hele tiden stått åpen for han. Han får komme tilbake om han vil dersom han ble glad i meg. Mulig jeg er for snill der, og burde vært hardere. "

 

NEI! Jeg kan nesten kjenne meg igjen i deg ift min eks, men for all del, la han ikke komme tilbake. Han hadde en sjanse og har ødelagt den. Du må finne deg en bedre. JEG må finne meg en bedre. Når jeg ser tilbake på forholdet med min eks nå, er jeg sååå glad det er slutt. Gi det tid, så vil du også det. Du sier det jo selv, han har lekt med deg. Hvorfor skulle det bli annerledes nå???

Ikke gå i den fella.

 

 

 

Anonymous poster hash: c1240...bdb

 

Kjenner du deg igjen i dette? 

Jeg føler at han har faktisk sviktet meg stort ja. 

 

Jeg kan ærlig si at helt fra starten så var han veldig pågående sexuellt. Han har en dame i hjemlandet sitt, som han bor hos når han er der. Hun er en eks av han. Jeg mistenkte at de to rotet sammen, men han sier at de ikke gjør, men de flørtet tydelig i tillegg til at han bodde hos henne når han var hjemme. Han oppførte seg ganske useriøst, men jeg tok til meg at han sa at jeg var hans livs beste sex, og livs beste date, så jeg ville i mine "ønskefantasier" tro at det var sant. Han sa at han likte mitt selskap og likte personligheten min, -.. helt til han dumpet meg, da var jeg plutselig ingenting lenger. 

Er enig i at han er en stor sviker. Og at jeg har nok blitt brukt. Forstår tankegangen din med å skite helt i han for alltid, men samtidig .... det er veldig lett å sitte her svak med åpne armer og håpe på at han kommer tilbake selv om hele historien hans med denne eksen er helt syk i seg selv. 

 

Fornuftig det du sier, men allikevel så vet jeg ikke helt... Jeg sitter her og vet ikke. Jeg har lyst at han skal komme tilbake, men samtidig så har jeg lyst at han skal komme tilbake slik jeg får dumpet han tilbake på en ubehagelig måte. Sånn kan jeg tenke av og til. Jeg er skuffet på han. 

 

Anonymous poster hash: c1240...bdb

Lenke til kommentar

 

"Jeg vet at jeg er snill. Jeg har hele tiden stått åpen for han. Han får komme tilbake om han vil dersom han ble glad i meg. Mulig jeg er for snill der, og burde vært hardere. "

 

NEI! Jeg kan nesten kjenne meg igjen i deg ift min eks, men for all del, la han ikke komme tilbake. Han hadde en sjanse og har ødelagt den. Du må finne deg en bedre. JEG må finne meg en bedre. Når jeg ser tilbake på forholdet med min eks nå, er jeg sååå glad det er slutt. Gi det tid, så vil du også det. Du sier det jo selv, han har lekt med deg. Hvorfor skulle det bli annerledes nå???

Ikke gå i den fella.

 

 

 

Anonymous poster hash: c1240...bdb

 

Ordene dine er fornuftige. For han har jo sviktet meg. Tok han tilbake en gang, og da sviktet han meg nok en gang. 

 

Anonymous poster hash: c1240...bdb

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...