Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg blir hele tiden anklaget av en person for å være en løgner

Anbefalte innlegg

Jeg blir hele tiden anklaget av en person for å være en løgner. Grusomt med sånne anklagelser. Og det er uberettiget. Men er det folk som sier sånne ord fordi det er de som har problemer med seg selv på en måte? 

Jeg får alltid høre av andre at jeg er ALTFOR snill. Og ja jeg er et godt menneske. Jeg bryr meg om andre og er snill. Derfor håper jeg den personen som anklager meg for å være så grusom slutter med det. Noen andre som har opplevd å bli anklaget for noe sånnt? 

Anonymous poster hash: c1240...bdb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror du juger.

Neida, bare tuller. Det er ofte misunnelse og det beste er å ignorere det. Heve seg over ting er en fin egenskap :)

Hahaha, ja ... nå lyver jeg om å bli anklaget av en person for å være en løgner og ;) 

Det er en som jeg har hatt langvarig kontakt med som sier det. Jeg er så lei av det, for nå begynte han igjen. Kaller meg en håpløs løgner. 

Jaja, jeg får høre på de som sier gode ord om meg, for jeg er snill tvers igjennom. Som en kunde sa til meg på jobben om dagen: "Jeg er godheten din lyse ut av øynene dine". Og ja jeg er et godt menneske... så derfor blir jeg skuffet :( . Men jeg må ikke ta det illle opp, sant det :) Er mulig den personen selv som lyver. 

Lenke til kommentar

Hva med å spørre hvorfor vedkommende mener du er en løgner?

Kommer personen bort til deg med pekefingeren og bare sier: "DU! Du er en løgner!"

Hvem er dette? Er det en venn av deg, en venn av en venn? Venn av noen du ikke er på godfot med? Har det skjedd noe, som du har en link til?

Lenke til kommentar

Det er en typisk måte for mennesker å avreagere på hvis forventningene deres ikke har blitt møtt å gjøre den andre parten til en eller annen psykopatisk, ond skapning i sitt eget hode, så jeg ville tatt dette med en klype salt. Høres veldig ut for meg som om eksen din er i en slik prosess. Med mindre du får til en saklig samtale med han om hva dette går ut på, så ville jeg nok blokkert nummeret og kuttet ut all kontakt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er en eks. Han skriver til meg at jeg er en løgner hele tiden. Og han har ingen grunnlag for de ordene men jeg tar meg nær av de.

Han vil bare heve seg selv ved å rakke ned på deg.

Ignorer og blokker han, han vil deg bare vondt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er en eks. Han skriver til meg at jeg er en løgner hele tiden. Og han har ingen grunnlag for de ordene men jeg tar meg nær av de.

Sender han deg en melding bare for å fortelle deg at du er en løgner? Hva er konteksten?

Ja han sendte meg en melding og forklarte at han dumpet meg fordi jeg er en håpløs psykopatisk løgner, og at han skal få meg behandlet for det. Sånn driver han på. 

Jeg må ikke ta det innover meg. Jeg blir alltid lei meg og nedtrykkt når han gjør det. Han er en dominerende type. Og tenner på sadistisk sex og sånnt. Så mulig han nedtrykker meg bevisst. Jeg må bare ignorere det. For folk som kjenner meg vet at jeg ikke er en løgner. Jeg blir ganske lei meg når han må beskylde meg for å være det. Jeg var snill mot han hele tiden under vår kontakt, så jeg forstår det ikke. Det eneste jeg vet er at han har en annen dame i hjemlandet der han kommer fra, som han besøker en del, og jeg mistenkte at de hadde noe mer. Hun var i livet hans lenge før meg, men jeg valgte å stole på at selv om han var to uker hos henne så ville jeg tro at de ikke hadde sex eller noe mer mellom seg. Men han er ganske sint på meg for at han mistenker at jeg ikke stolte på han, også sier han at jeg er en løgner. 

Jeg må slutte å ta det til meg. Nå sendte han en melding i morges om hvor stor løgner jeg var. Jeg er ingen løgner, og får høre på de rundt meg som vet hvem jeg er. Huff.. hater sånne beskyldninger. Men det er vel mer typiske ting som en eks kan si... 

Lenke til kommentar

Vær så snill!!! Ha en tråd! En samletråd for alle spørsmålene dine!!! Det går i det samme hele tiden!

er en fyr som sendte meg en mail i morges, som ikke vil stoppe å skrive skit til meg. 

Det er nok best å ikke ta det ille opp. Og bare slutte å bry seg om det, men jeg ble så stresset da jeg fikk mailen om anklagelser på at jeg er en løgner igjen. Men skal ikke bry meg herretter. Jeg er for nærtagen. 

Lenke til kommentar

Vær så snill!!! Ha en tråd! En samletråd for alle spørsmålene dine!!! Det går i det samme hele tiden!

er en fyr som sendte meg en mail i morges, som ikke vil stoppe å skrive skit til meg. 

Det er nok best å ikke ta det ille opp. Og bare slutte å bry seg om det, men jeg ble så stresset da jeg fikk mailen om anklagelser på at jeg er en løgner igjen. Men skal ikke bry meg herretter. Jeg er for nærtagen. 

Hvor gammel er du, egentlig? 

Lenke til kommentar

Hvor gammel er du, egentlig? 

Gammel nok, men jeg har møtt på en som førtiåring som er "guttunge" i hodet ;) . Og jeg blir stresset av han. Men men, jeg må ikke la meg stresse og jeg må ikke bli hissig over hva han kaller meg ;) Telle til 10 ;) 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Men så blokker han da kvinne! Det er ikke spesielt vanskelig å unngå å legge merke til andre sine forsøk på å oppnå kontakt, om en virkelig ønsker å få noen ut av livet sitt.

Lenke til kommentar

Men så blokker han da kvinne! Det er ikke spesielt vanskelig å unngå å legge merke til andre sine forsøk på å oppnå kontakt, om en virkelig ønsker å få noen ut av livet sitt.

Fyren får bare si hva han vil. En eks er aldri til å stole på helt, og de kan si mye usant. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Der har vi svaret. Det er en eks.

Og en eks kan man ikke stole på. De kan si mye merkelig om hveandre, som ikke stemmer. :) Er en årsak til at man er ekser. 

Lenke til kommentar

Ja han sendte meg en melding og forklarte at han dumpet meg fordi jeg er en håpløs psykopatisk løgner, og at han skal få meg behandlet for det. Sånn driver han på. 

Jeg må ikke ta det innover meg. Jeg blir alltid lei meg og nedtrykkt når han gjør det. Han er en dominerende type. Og tenner på sadistisk sex og sånnt. Så mulig han nedtrykker meg bevisst. Jeg må bare ignorere det. For folk som kjenner meg vet at jeg ikke er en løgner. Jeg blir ganske lei meg når han må beskylde meg for å være det. Jeg var snill mot han hele tiden under vår kontakt, så jeg forstår det ikke. Det eneste jeg vet er at han har en annen dame i hjemlandet der han kommer fra, som han besøker en del, og jeg mistenkte at de hadde noe mer. Hun var i livet hans lenge før meg, men jeg valgte å stole på at selv om han var to uker hos henne så ville jeg tro at de ikke hadde sex eller noe mer mellom seg. Men han er ganske sint på meg for at han mistenker at jeg ikke stolte på han, også sier han at jeg er en løgner. 

Jeg må slutte å ta det til meg. Nå sendte han en melding i morges om hvor stor løgner jeg var. Jeg er ingen løgner, og får høre på de rundt meg som vet hvem jeg er. Huff.. hater sånne beskyldninger. Men det er vel mer typiske ting som en eks kan si...

Du svarer deg selv hele tiden.

Og du nevner gjentagende at du er snill, og at du blir fortalt at du er snill. Det høres ut som om du er avhengig av å bli evaluert.

Hva er det du vil vi skal gjøre? Si at du ikke er en løgner? Si at du er snill? Hvis du vet at du ikke er en løgner, hvorfor tenke noe mer på det? Du vet selv om du har løyet eller ikke.

Ikke snakk med fyren, slett og blokk. Bli ferdig med det og gå videre med livet ditt.

Hvorfor har jeg på følelsen at dette bare er noe du sier og at du kommer til å fortsette å ta det til deg?

Og er dette en ny fyr som sendte deg en e-post i morges? Eller snakker du om eksen fortsatt?

Hva er konteksten til dette? Jeg henger ikke så mye i denne delen av forumet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...