Gå til innhold

Bournemouth - Arsenal, søndag 07.02. kl 14:30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig viktig seier, men jeg er ikke akkurat imponert. Gjorde akkurat det som skulle til for å ta poengene i dag. På en annen dag kunne resultatet fort ha vært anneledes. Rødt til Flamini kunne absolutt forsvaret. Fryktelig takling. Cech redder oss i dag. Forsvaret enormt shaky.  

Positivt at Ox får seg en mål. Kanskje det hjelper på selvtilliten. Ramsey synes jeg også var bedre enn på en stund. Coquelin var bra etter han kom innpå. 

Om en uke møter vi Leicester. En kamp vi rett og slett ikke kan tape. Blir veldig spennende, de fullstendig ødela City i går. Kan fort fullstendig ødelegge oss også. 

Lenke til kommentar

Vi får håpe det. Er overhodet ikke overbevist om det basert på det vi så i dag. Leicester er kanskje enda bedre nå enn de har vært ellers denne sesongen. Å få City til å se ut som et barnefotballlag på Etihad er noe av det mest imponerende jeg har sett.

Nå har vi en uke å forberede oss på, viktig å få Coquelin 100% og finne ut hva i alle dager vi skal gjøre på høyrekanten. 3 spillere som alle er under det som bør forventes. Så lenge vi ikke taper så skal vi være veldig fornøyde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...