Gå til innhold

Synkronisere Samsung Xcover 3 med google

Anbefalte innlegg

Hei

Kona har ny mobil, og jeg sliter med å få satt den opp til å synkronisere skikkelig med google-kontoen hennes.  Jeg har lagt inn google kontoen på telefonen, og den synkroniserer frem og tilbake med kontaktene.  MEN google -kalenderen synkroniseres ikke.  Når jeg når på innstillinger -konto- trykker på google-kontoen, kommer det opp en masse valg på hva som skal synkes.  Der står ikke kalender (det gjør det på min S5).  Betyr dette at Xcover 3 ikke kan synke kalenderdata?

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette fungerer heller ikke. I Splaner ser der ut som der er 3 ting som synec-es fra Google kontoen. I Google kalender-appen ser det ut som det er "Aktiviteter" og "Påminnelser" som skal synkroniseres, men det er kun kontakter (uten fødselsdager) som virker.

Noen som flere ideer?

Lenke til kommentar

Noen som flere ideer?

Ja, fjern google kontoen i Innstillinger > Kontoer, vent et par minutter og legg så kontoen inn på nytt.

Kjent feil i google account sync setup.

Takk for forslag, men det får jeg heller ikke til.  Når jeg går inn på Innstillinger->kontoer ligger google kontoen der, men jeg forstår ikke hvordan jeg skal få fjernet den...  Noen som vet?

Lenke til kommentar

Noen som flere ideer?

Ja, fjern google kontoen i Innstillinger > Kontoer, vent et par minutter og legg så kontoen inn på nytt.

Kjent feil i google account sync setup.

Takk for forslag, men det får jeg heller ikke til.  Når jeg går inn på Innstillinger->kontoer ligger google kontoen der, men jeg forstår ikke hvordan jeg skal få fjernet den...  Noen som vet?

Mm, hør på Mr D, vent så litt med å legge tilbake kontoen. Mitt forslag fungerer garantert etter en eller et par runder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...