meglersmekk Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Hei Kona har ny mobil, og jeg sliter med å få satt den opp til å synkronisere skikkelig med google-kontoen hennes. Jeg har lagt inn google kontoen på telefonen, og den synkroniserer frem og tilbake med kontaktene. MEN google -kalenderen synkroniseres ikke. Når jeg når på innstillinger -konto- trykker på google-kontoen, kommer det opp en masse valg på hva som skal synkes. Der står ikke kalender (det gjør det på min S5). Betyr dette at Xcover 3 ikke kan synke kalenderdata? Mvh Pål Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Gå inn i selve kalenderen på telefonen. Gå videre inn på kalendere og huk av google kontoen. Tror det skulle fikse problemet. Lenke til kommentar
meglersmekk Skrevet 9. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2016 Dette fungerer heller ikke. I Splaner ser der ut som der er 3 ting som synec-es fra Google kontoen. I Google kalender-appen ser det ut som det er "Aktiviteter" og "Påminnelser" som skal synkroniseres, men det er kun kontakter (uten fødselsdager) som virker. Noen som flere ideer? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 (endret) Noen som flere ideer? Ja, fjern google kontoen i Innstillinger > Kontoer, vent et par minutter og legg så kontoen inn på nytt. Kjent feil i google account sync setup. Endret 9. februar 2016 av mandela Lenke til kommentar
meglersmekk Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2016 Noen som flere ideer? Ja, fjern google kontoen i Innstillinger > Kontoer, vent et par minutter og legg så kontoen inn på nytt. Kjent feil i google account sync setup. Takk for forslag, men det får jeg heller ikke til. Når jeg går inn på Innstillinger->kontoer ligger google kontoen der, men jeg forstår ikke hvordan jeg skal få fjernet den... Noen som vet? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Trykke på kontonavnet så du kommer til synkroniseringsinnstillinger og finner fjern konto. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Noen som flere ideer? Ja, fjern google kontoen i Innstillinger > Kontoer, vent et par minutter og legg så kontoen inn på nytt. Kjent feil i google account sync setup. Takk for forslag, men det får jeg heller ikke til. Når jeg går inn på Innstillinger->kontoer ligger google kontoen der, men jeg forstår ikke hvordan jeg skal få fjernet den... Noen som vet? Mm, hør på Mr D, vent så litt med å legge tilbake kontoen. Mitt forslag fungerer garantert etter en eller et par runder. Lenke til kommentar
meglersmekk Skrevet 16. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2016 Tusen takk mandela og Mr D. Jeg fjernet kontoen og ventet til neste morgen med å legge den til igjen, og da fungerte det. 1 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Hyggelig å høre at det ordnet seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå