annmag Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Jeg forsøker å navigere rundt i TV-jungelen, men må kaste inn håndkleet siden mye av den infoen jeg finner fremstår som helt gresk for meg. Mitt TV-behov/ønske: * Se på TV * Kunne koble til minnebrikke/usb-pen. * ........ også vet jeg ikke så mye mer. * Hva er smart å ha? Jeg har get-boks hvor jeg kan ta opp fra TV. TV´n skal ikke brukes til spilling. Jeg ser det er tre alternativer til skjerm: LCD, LED og OLED, men jeg skjønner ikke hvilke av disse jeg burde ha. Bredden bør ikke overstige 1 meter med veldig mye (damegreie), så jeg har forstått at jeg ikke kan ha større enn 48". Har ikke så lyst til at prisen skal overstige kr. 10.000,-. Titteavstand: 3-3,5 meter. TV´n må plasseres foran et vindu. Jeg har vært ute og reist noen år, og har kommet hjem til en helt ny teknologihverdag som jeg "sliter" med å tilegne meg kunnskap om. Noen som kan hjelpe meg med tips og råd i denne anledning? * Edit: For ikke å snakke om smart-TV, hva i all verden er det? Endret 7. februar 2016 av annmag Lenke til kommentar
h33t Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 eneste å si er vell at oled har bedre farger og er skarpere enn led som igen har bedre farger og er skarpere en lcd smart tv må du ha hvis du vill koble til usb. men du får vell ikke tv i dag uten at den har dette. uten om er det vel ikke så mye mer å si annet en å velge det som ser best ut Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Anbefaler denne som er på tilbud i dag: http://www.lefdal.com/product/tv-lyd-og-bilde/tv/TX55CXC725/panasonic-55-3d-smart-4k-led-tv-tx-55cxc725 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå