Morgens Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Børre Brende er gang på gang på nyhetene og fordømmer utlendinger. I dag var det nord korea som fikk gjennomgå. Bryr "kompisen" der nede om hva norge mener? Vet han hva/hvor norge er? Har han ide om hvem Børre Brende er? Utover at fyren har null ansiktsuttrykk - like surt hele tiden... Trøndere er koselige folk generellt, men dundra i Venstre, Børre og han skalla i AP... Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Hyller og fordømmer blir som "like" og "dislike*" på Facebook, for land. Bare det at du har én person som styrer landets konto, så han trenger ikke nødvendigvis være representativ heller. *Ja, Facebook har ikke dislike pdd. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Problemer med meninger er at alle har rett til å ha en mening, selv om de tar feil. Det burde kun være ytringsfrihet for dem som sier noe fornuftig Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Hvordan kan en mening være feil? 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Fordi meninger er enten sant eller ikke sant, rasisme er enten bra eller dårlig, det er jo mange som mener rasisme er bra for samfunnet, dette er jo ikke riktig. Det er mange som mener at pepsi er bedre enn cola Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) En mening er ikke feil alikevel da det ikke er objektivt og ikke trenger å basere seg på fakta. Jeg kan mene du er den værste hora som finnes selv om det kanskje er så langt fra sannheten som det går an. Edit; Jeg sier ikke at du er en hore eller noe, er bare et kjempedårlig eksempel. Endret 7. februar 2016 av Belphegor 1 Lenke til kommentar
Ateist Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Hvordan kan en mening være feil? En mening kan være "feil" hvis den går i mot det som meningseliten har etablert som det politisk korrekte for øyeblikket. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 En mening er feil dersom jeg er uenig Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 En mening er feil dersom jeg er uenig Det burde kun være ytringsfrihet for dem som sier noe fornuftig Tror du hadde vært første mann til å ryke der. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Ja, jeg er kommet på listen ser jeg nå, fikk epost om det at jeg ikke har ytringsfrihet Sorry beklager jeg er underdanig fra nå og er enig med alle dere Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Hvordan kan en mening være feil? Vel, om du tråkker i en hundebæsj kan du jo lure på hva som får skoene reinest. Såpe og vann, eller å mene at du ikke har tråkket i den.. 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Hvordan kan en mening være feil? Vel, om du tråkker i en hundebæsj kan du jo lure på hva som får skoene reinest. Såpe og vann, eller å mene at du ikke har tråkket i den.. Nå må det bli slutt på denne mobbingen av Sylvi Listhaug!! Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Hvordan kan en mening være feil? Vel, om du tråkker i en hundebæsj kan du jo lure på hva som får skoene reinest. Såpe og vann, eller å mene at du ikke har tråkket i den.. Nå må det bli slutt på denne mobbingen av Sylvi Listhaug!! ? Du er jo den første som nevner henne? Men dersom du mener at det er feil å konfontrere den hodeløse (og ikke minst hjerteløse) politikken hennes, så er jo det nok et godt eksempel på at det går an å mene noe feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå