Albert Andersson Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Enslig bjørkefink på snarvisitt ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Igjen et flott bilde av en vakker fugl ... ikke ofte den 'stikker innom' her Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Hei Albert. Vakker bjørkefink hunn, female brambling En fugel som hekker på Andøya. Har kommit lit mere snø og er en flott vinterdag då sola skinner på snøn God søndag ! Hilsen Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2016 Igjen et flott bilde av en vakker fugl ... ikke ofte den 'stikker innom' her Hei, Torhild. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! De tre siste årene har vi sett bjørkefink én gang, men i løpet av de siste ukene har 2-5 individer av denne fuglearten dukket opp flere ganger. M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2016 Hei Albert. Vakker bjørkefink hunn, female brambling En fugel som hekker på Andøya. Har kommit lit mere snø og er en flott vinterdag då sola skinner på snøn God søndag ! Hilsen Leif Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Riktig god søndag ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Godt bilde av denne spraglete gjesten. Fint med refleksen i øyet. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Excellent capture!! regards. Mvh Bekir Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Flott og velkomponert portrett av bjørkefinken . Vaker fugl , veldig livaktig foreviget . Mvh Alec Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Vanskelig å finne flere superlativer til dette bildet og andre du har lagt ut. Dette kan du. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Kjempe flott Albert ? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Skarp og fargerik som vanlig. Perfekt plassert i flata på diagonalgrein også. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2016 Godt bilde av denne spraglete gjesten. Fint med refleksen i øyet. Hei, Lassern. Mange takk for hyggelig kommentar ! Det er mer "liv" i et fuglebilde hvis det er "glimt" (refleks) i øyet, - noen ganger faller lys og positur seg slik at dette klaffer, - andre ganger ikke ... . M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2016 Excellent capture!! regards. Mvh Bekir Hei, Bekir. Hjertelig takk for hyggelig, positiv tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2016 Flott og velkomponert portrett av bjørkefinken . Vaker fugl , veldig livaktig foreviget . Mvh Alec Hei, Alec. Takker hjerteligst for hyggelig kommentar ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2016 Vanskelig å finne flere superlativer til dette bildet og andre du har lagt ut. Dette kan du. Hei, Erik. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Da jeg begynte å legge ut bilder på AKAM sommeren 2013, ble jeg helt svimeslått av dine fantastiske sommerlige landskapsbilder inhyllet i morgentåke. Det første jeg gjorde om morgenen, var å se om det var lagt ut nytt bilde signert "eriknor" ! I tillegg har du mange førsteklasses bilder av fugler i flukt samt en rekke meget severdige bilder av hund og katt ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2016 Kjempe flott Albert ? Hei, Jimmyag. Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2016 Skarp og fargerik som vanlig. Perfekt plassert i flata på diagonalgrein også. Roar Hei, Roar. Stor takk for hyggelig kommentar ! Nå tror jeg endelig at den kritiske sansen begynner å "slå inn" når jeg er i ferd med å legge diagonalgreiner ut i hjørnet, - da ser jeg for meg et skjeggete ansikt og en stemme som buldrer: "Nei, nei, ikke la greinen gå ut i hjørnet, - for svarte !" ! Takk for at du alltid er årvåken og villig til å lære andre noe av det du kan, Roar ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg