siDDis Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Det er ingenting galt med den disken, du har ein blokk som ikkje kan leses i fra, men du kan skrive på den. Da vil blokken enten flyttes til reallocated eller uncorrectable. Med andre ord, ved å skrive 0 over hele disken så vil den vere god som ny. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2016 Som nevnt over så har jeg fullført "Write to Zero", det hjalp ikke. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Hvis du skal reklamere i stedet for å benytte deg av garantien, så må du bevise at harddisken ikke har gått over det antallet timer den er spesifisert for og du må bevise at PC-en ikke har blitt utsatt for støt mens disken har vært i gang. Med mindre du har montert gummilegering eller lignende for støtbeskyttelse, så kan dette bli vanskelig. Siden harddisken er mekanisk og ansett som en slitedel i PC-en, så vil det bli vanskeligere å bevise at dette er en reklamasjon.Hva slags drittbutikker er det du kjøper fra? Aldri opplevd noe slik med seriøse butikker. Ts: Ta med harddisken og det siste screenshotet opp til Elkjøp, du får nok ny da Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2016 Da takker jeg masse for hjelp! Jeg fikk ny disk, uten problemer! Hadde med et par utskrifter. Thanks a lot, forum people! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå