Gå til innhold

P900 Før Jul ?

Sibbe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sitter ved et av datamaskinene i Frankrike naa! Oensker at jeg kunne ha faatt i hender det fantastiske P900 paa lenge slik at jeg kunne handle aksjer paa OSE hvor som helst jeg befinnner meg ved bruk av Mtrader til Stocknet gjennom GPRS. Har gaatt nesten helt av det superrally i MEC de siste to dagene mens jeg tar miniferie her. Jeg har bestilt en P900 paa siba.no naa. Det staar ikke om telefonen ligger allerede paa lager. Komplett.no har utsatt leveringsdato til 20/12; skuffende!!! og mpx.no har fortsatt bekreftet sin 04/12. Har nesten mistet taalmodighet totalt!!!

Lenke til kommentar

Hei

Hvorfor ikke kjøpe p900 fra Sverige.Jeg gjorde det.Kunne hente den hos tollern en uke etter besilling.Den klokket inn på 5500 svenkse kr,altså 5000 norske+toll,totalt 6600,-.Det er vel litt billigere enn den prisen man får noen sted i Norge+at jeg har hatt p900 i litt over 2 uker nå.

Lenke til kommentar
Hei

Hvorfor ikke kjøpe p900 fra Sverige.Jeg gjorde det.Kunne hente den hos tollern en uke etter besilling.Den klokket inn på 5500 svenkse kr,altså 5000 norske+toll,totalt 6600,-.Det er vel litt billigere enn den prisen man får noen sted i Norge+at jeg har hatt p900 i litt over 2 uker nå.

sjekk pm

Lenke til kommentar

Tror jeg kommer med det beste tipset: Dersom dere kjenner noen som er på besøk og bor i utlandet, kjøp telefpnen i deres navn og få den sendt tilbake. Da slipper du med ca. 5500 kr, fordi du slipper moms. Jeg er så heldig å reise med en venn, så jeg får mobilen med en gang... :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...