Geir Knutsen Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 På vei over Storseisundet. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 En ny vri, sett gjennom mine briller i alle fall, med dette hollywoodske lyset, og veldig severdig. Flott timing av bilen der oppe, i et velkomponert bilde. Du har fanget en anledning som bli få tilgode på reise der, åpenbart. Lenke til kommentar
Geir Knutsen Skrevet 7. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2016 En ny vri, sett gjennom mine briller i alle fall, med dette hollywoodske lyset, og veldig severdig. Flott timing av bilen der oppe, i et velkomponert bilde. Du har fanget en anledning som bli få tilgode på reise der, åpenbart. Takker for din kommentar Trond Olav. Nei dette blir nok ikke et syn som de tilreisende får se. Har både mørknet skyggepartier og øket fargen i himmelen,nettopp for og øke spenningen i bildet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Flott utsnitt og komp. her også selv om din presentasjon litt lenger opp overgår denne slik jeg ser det. Her scrollet jeg opp og dekket til noe sånt som 3,5 cm. Da får du diagonale linjer av skyene ut på øvre ramme hvilket muligens øker spenningen samtidig som at du får et mer spenstig panoramaformat. Men så var det den evindelige smaken og baken da. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg