Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Gjennomlyst... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Første gang jeg ser "røntgenbilde" av appelsin. Godt funnet på, Alec. Spennende mønster. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Hei Trond Olav ! Takker for hyggelig og positiv kommentar ! Har ideer om flere slike foto prosjekter . Må bare få laget oppsettet klart . Mvh Alec Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Flott C-moment Jeg stusset fælt på dette. Dekorativt. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Hei, Alec. At innsiden av en delt appelsin kan se slik ut, har aldri streifet meg, men det er blitt et dekorativt og spennende bilde ! Jeg kunne ha gjettet på at dette var en organisme sett under sterk forstørrelse ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Lassern og Albert !! Remedier til bruk for å ta bildet : 1 appelsin , et glass , LED lommelykt , papp til å lage holder til lykten i glasset , matpapir for å spre lyset . Skjær appelsinen i to og i tillegg skjær en bit av den på motsatt side av delingssiden for å slippe lyset igjennom. Bildet ble tatt i stummende mørke med kun lys gjennom appelsinen . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Lurte først på om det var lungene dine som så slik ut, men så var det altså C-vitaminer i vintermørtna du har foreviget. Tror jeg velger V2 her - med kanskje et ekstra skarphetsklikk? Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Lurte først på om det var lungene dine som så slik ut, men så var det altså C-vitaminer i vintermørtna du har foreviget. Tror jeg velger V2 her - med kanskje et ekstra skarphetsklikk? Roar Hei Roar ! Takker for hyggelig og positiv kommentar ! Den går vel under de 5 om dagen , Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg