rvenes Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Har hatt telefonen sida november ca. Her ein dag så var det null lyd i høgtaleren (ved samtale), og når eg justerte på volumet så trudde den at eg hadde headsett plugga i. Aldri brukt headset plugga i den foresten (bruker blåtann headsett). Trudde det kunne være noke inni 3,5mm kontakten så eg putta inni eit headset inn og ut noken ganger og starta tlf på nytt så var den frisk igjen. Eit par dager seinere så seier den at "lade kabelen ikkje er kompatibel og kan skade telefonen" eller noke lignende. Det var ingen ladekabel kobla i telefonen. Har brukt iPadladekabelen ein del (kobla i pc for syncing) men det skal ikkje ha noke å sei. No merker eg at vibratorn er "lausere" og ligner på ein mobil fra fleire år tilbake. Bråker meir og ikkje like bra som når telefonen var ny. Det er vel bare å sende den innigjen? Skal sjå om eg får tatt opp lyden av vibratoren på den Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2016 Tok opp imens eg laga ny vibrasjon. Virker som lyden forandrer seg når eg snur mobilen opp ned Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Høres ikke frisk ut. Om du har behandlet den pent og er sikker på at det ikke er din skyld at den er blitt slik er det vel bare å sende den inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå