Krepsemannen Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Ett spørsmål? Finns det noe program som kan fjerne defekte Mp3 filer. Eller er jeg nødt til å høre gjennom alle før jeg evnt. brenner CD. Lenke til kommentar
LunarG Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Såvidt jeg vet er slike programmer umulige å lage, da defektene i mp3 filer er der i form av lyd. Grusom og illelåtende lyd, men likevel lyd. Et program kan ikke subjektivt vurdere hvorvidt den lyden som er i mp3 fila er riktig eller feil (i allefall ikke uten en riktig utgave av samme lyden å bruke som referanse) og kan derfor heller ikke plukke ut de "defekte" filene. Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Ett spørsmål? Finns det noe program som kan fjerne defekte Mp3 filer.Eller er jeg nødt til å høre gjennom alle før jeg evnt. brenner CD. Hva legger du i defekt? Du kan f.eks. analysere de med EncSpot for å finne de med sync error eller bad last frame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå