hawker63 Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Jeg har "investert" i en Corel Linux som Binders solgte til kr. 50,-... Full av entusiasme skulle jeg installere denne på en egen partisjon. Det som skjer er at alt går greit til den når 25%, men da stopper det opp. HD-lyset står på hele tiden, ca 20-30 min før jeg avbryter installasjonen. Er dette normalt? Så langt er jeg langt fra imponertr hvertfall... Trond Lenke til kommentar
Loffe Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Quote: On 2002-02-25 00:36, hawker63 skrev:Jeg har "investert" i en Corel Linux som Binders solgte til kr. 50,-... Full av entusiasme skulle jeg installere denne på en egen partisjon. Det som skjer er at alt går greit til den når 25%, men da stopper det opp. HD-lyset står på hele tiden, ca 20-30 min før jeg avbryter installasjonen. Er dette normalt? Så langt er jeg langt fra imponertr hvertfall...Trond Vet ikke hva som er feil, men "corel" er vel ganske gammel nå tror jeg. Få tak i redhat 7.2 eller mandrake 8.1 så tror jeg ting ordner seg. Lenke til kommentar
hawker63 Skrevet 25. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2002 Får prøve det ved en senere anledning, men mitt første møte med Linux var ikke akkurat overbevisende... Trond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå