Gå til innhold

Samsung S4 "ingen sim kort funnet", fungerer med gammelt sim

Anbefalte innlegg

Hei, begynner å bli litt frustrert nå. Vi skiftet nettopp i fra telenor over til ice.

Min note 4 fungerer det smertefritt, men på frøknas S4 så nekter den og få kontakt med simkortet, får ikke taste pinkode ved oppstart og det står "ingen simkort, kun nødanrop".

Har slitt før med at telefonen mister kontakt med simkort som hundrevis av andre S4, så jeg bytte nå nettopp hele sim/SD kort sloten med og skru opp telefonen.

Dessverre er problemet der enda, det som er tingen er at hennes gamle telenor simkort får enda kontakt og en får taste pinkode, men både mitt og hennes simkort fra ice vil ikke fungere, begge ice simkortene fungerer helt fint i min Note 4.

Har også prøvd å sjekke med IMEI på telenor sine sider men får opp at det ikke er registrert noen operatør lås.

Noen som har noe lurt å komme med?

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som sagt så fungere både henns ice simkort og mitt eget ice simkort i min note 4, men ingen av dem fungerer i S4`en.

Så begge simkortene er aktivert og kan brukes i min note 4. Hun bruker også sitt ICE simkort for tiden i en gammel slitt S2 uten problemer.Men null respons i S4.

EDIT: Prøvde nettopp med en kollega på jobb sitt djuice simkort, dette fungerer også inni S4`en. Merkelig det her.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...