Jonas Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Brukte du maling eller tusj? var det ikke-ledende du brukte? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 du tok sikkert "maling" på de "utstikkerne" som skal inn i pci slotten også du da (vet ikke helt hva de heter) husk å ta på godt med dekk teip før du starter.. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Malte du hele kortet eller bare spesielle ting på det? Lenke til kommentar
O1e Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Jeg brukte penn.. Samme som han kråka fra metku.. Men det som er er at jeg tok bare på lederne, og de små prikkene rundtomkring.. Har drevet med pc i snart 4 år.. Trodde det var en fare, men jeg spurte meg rundt når "Maling på GFX-kort" var oppe.. Og det var liksom ikkeno fare! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 det ernok ikke malingen i seg selv som har drept kortet, men hvordan kortet har blit behandlet mens du gjorde det. Hva var omgivelsene, og hva hadde du på deg? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Ja der sa du noe. Var du antistatisk? hvis ike så er jo det sikkert feilen Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 jammen....sjekk litt på nettet først http://www.metku.net/index.html?sect=view&...nting/index_eng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå