O1e Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Heisann.. En ting er sikkert...! Ikke ta sjangsen på å begynne å male på skjermkortet!! Mitt "Radeon 9600 256mb DDR" gikk til ****** med det..! Trodde det liksom ville funke, men ikke prøv på det!.. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Brukte du ikke strøm ledende lakk på kortet først? Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Brukte du ikke strøm ledende lakk på kortet først? Mener du isolerende? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Brukte du ikke strøm ledende lakk på kortet først? Hehe, den var god! Skreiv nok før du tenkte der ja. "Brukte du ikkje-ledende lakk på kortet først?" eller "Brukte du isolerende lakk først?" Den UV greia du tok på leier vel straum, og når du kliner det over komponentene på kortet for så å fyre i gang maskina...så blir det kortslutning og PANG. Endret 18. november 2003 av zeph Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 kelais ide er det eigentle å byrja å maola rundt på kortet sit Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Gratulere O1e for at du har klart å bruke uv-tusj helt feil så det ødela skjerkortet ditt! you rock! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Gratulere O1e for at du har klart å bruke uv-tusj helt feil så det ødela skjerkortet ditt! you rock! nok mobbing O1e bør nok ta lærdom av dette og heller spørre folk på forumet om ting han er usikker på slik at det ikke skjer flere uhell. data er en dyr hobby vettu Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 data er en dyr hobby vettu Du har så rett. Men det er verdt det. er NESTEN like glad i pcen min som jeg er i foreldrene mine. Hadde tatt selvmord for lenge siden hadde det ikke vært for pc... Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Rart at UV tusj skulle ødlegge noe, har brukt det på samtlige av mine kort uten noen bi-virkinger... Kommer kanskje an på hvordan det gjøres også? Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Jeg har brukt markør-penn på mitt GeForceFX 5600 Ultra...det virker fortsatt det!!! Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Rart at UV tusj skulle ødlegge noe, har brukt det på samtlige av mine kort uten noen bi-virkinger... Kommer kanskje an på hvordan det gjøres også? UV-maling Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Rart at UV tusj skulle ødlegge noe, har brukt det på samtlige av mine kort uten noen bi-virkinger... Kommer kanskje an på hvordan det gjøres også? UV-maling Så det etterpå, men var noen som nevnte UV tusj også Lenke til kommentar
Xell Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 dagens lærdom; ikke utøv radikalmod få komponenter du ikke er bered på å miste. Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Gratulere O1e for at du har klart å bruke uv-tusj helt feil så det ødela skjerkortet ditt! you rock! nok mobbing O1e bør nok ta lærdom av dette og heller spørre folk på forumet om ting han er usikker på slik at det ikke skjer flere uhell. data er en dyr hobby vettu ja... når man ser hvor mye peiling enkelte har så skulle jo det være temmelig trygt..... tror heller det er ESD som har kverka kortet, ikke malinga... Lenke til kommentar
Flames Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Haha, hvorfor i alle dager gjorde du egentlig det der ? Lenge siden jeg har hatt meg en så god latter! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 kjenner en som har "tegnet" på grafikkkortet sitt jeg...du må ta en UV-penn og BARE farg lederne på kortet....og vær veldig nøye. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 det har jeg gjort. egentlig ganske kul effekt. Lenke til kommentar
P|zZa Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Kan jo gjøre slik som ballemann sa... er jo ganske stilig effekt utav det da Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 ja ikke sant. Synes at det er penere å bare farge lederene og ikke hele kortet Lenke til kommentar
O1e Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Jeg leste jo på forumet først.. Og derfor prøvde jeg.. Det sto jo at det kunne egentlig ikke skje noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå