Gå til innhold

Frokost.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Torhild.

To riktig fine bilder av grønnsisik, - det er trivelige fugler å få på fòrplassen, og ofte kommer de i flokker på 15-25 individer.

Vi har hatt dem på fôrplassen daglig i snart én måned, men nå ser det ut til at de er dratt videre.

M v h

Albert.

Det er disse som dominerer hos meg f.t., men også noen Stillits som stikker innom :) Takk for kommentaren :)

Lenke til kommentar

Grønnsisiken er ikke så lett å ta bilde av. Det er noe med fargene, det sorte og gule, som har lett for å bli "feil" på brikka i forhold til hvordan fargene på fuglen egentlig er. Her har du truffet helt, spesielt på V1. Har tatt en del bilder av disse, og jobbet mye med bildene i PS. Bare få ganger synes jeg at bildene har blitt greie nok. Men du har greid det Torhild :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Grønnsisiken er ikke så lett å ta bilde av. Det er noe med fargene, det sorte og gule, som har lett for å bli "feil" på brikka i forhold til hvordan fargene på fuglen egentlig er. Her har du truffet helt, spesielt på V1. Har tatt en del bilder av disse, og jobbet mye med bildene i PS. Bare få ganger synes jeg at bildene har blitt greie nok. Men du har greid det Torhild :D

Tusen takk ... hyggelig :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...