Torhild Jansen Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Frokost. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Hei, Torhild. To riktig fine bilder av grønnsisik, - det er trivelige fugler å få på fòrplassen, og ofte kommer de i flokker på 15-25 individer. Vi har hatt dem på fôrplassen daglig i snart én måned, men nå ser det ut til at de er dratt videre. M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2016 Hei, Torhild. To riktig fine bilder av grønnsisik, - det er trivelige fugler å få på fòrplassen, og ofte kommer de i flokker på 15-25 individer. Vi har hatt dem på fôrplassen daglig i snart én måned, men nå ser det ut til at de er dratt videre. M v h Albert. Det er disse som dominerer hos meg f.t., men også noen Stillits som stikker innom Takk for kommentaren Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 flotte bilder Torhild 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2016 flotte bilder Torhild Tusen takk Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Fine bilde av grønnsisik, siskin God helg ! Leif 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2016 Fine bilde av grønnsisik, siskin God helg ! Leif Takk takk Leif Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Flotte nærbilder, Torhild. Lærer mye om fugler gjennom bilder flere her legger ut; jeg kjenner stort bare måse, sjur og kråke fra før. Samt titting, som vi sier nordpå, om spurv. 2 Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Grønnsisiken er ikke så lett å ta bilde av. Det er noe med fargene, det sorte og gule, som har lett for å bli "feil" på brikka i forhold til hvordan fargene på fuglen egentlig er. Her har du truffet helt, spesielt på V1. Har tatt en del bilder av disse, og jobbet mye med bildene i PS. Bare få ganger synes jeg at bildene har blitt greie nok. Men du har greid det Torhild 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2016 Grønnsisiken er ikke så lett å ta bilde av. Det er noe med fargene, det sorte og gule, som har lett for å bli "feil" på brikka i forhold til hvordan fargene på fuglen egentlig er. Her har du truffet helt, spesielt på V1. Har tatt en del bilder av disse, og jobbet mye med bildene i PS. Bare få ganger synes jeg at bildene har blitt greie nok. Men du har greid det Torhild Tusen takk ... hyggelig Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Tror jeg velger V1 her da skarpheten og detaljene er best der. Modellen ser riktignok litt mer oppblåst ut, men det gjør ingenting. Roar 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg