Pysj`n Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Banklån er hvertfall helt uaktuellt for meg Lenke til kommentar
airguard Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 lykke til med maskina du får en bra en med masse bra utstyr. Liker ikke banklån spesielt ikke til forbruk, da jeg uansett har en sparekonto til slikt Lenke til kommentar
pertm Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Den ser bra ut, men jeg har to spørsmål. 1. Siden teksten i bildet er på svensk antar jeg at det er i svenske kroner og ikke norske eller tar jeg feil? Det er jo vesentlig forskjell i prisen. 2. Hva skjer med PC hvis du blir sagt opp/sier opp før de tre årene er omme? Er jo litt kjedelig hvis du må levere tilbake PCen/eller kjøpe den ut dyrt pga. av dette. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Det jeg lurer på er på den eine plassen står det 3,2ghz og på en plass 3.0ghz... ikke mye i forskjell men det står nu dær Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Ang banklån: Jeg har kjøpt mine maskiner hos Komplett på rentefri betalingsutsettelse gjennom Cresco og hatt gode erfaringer med det, har alltid passet på å time betalingstidspunktet med feriepengene... :nice: Ang maskinen: Den banker i alle fall glatt de tilbudene om Hjemme PC jeg har fått gjennom jobben, men så er det kanskje ikke helsesektoren databransjen renner ned med slike tilbud... *grin* Lenke til kommentar
Pysj`n Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Det jeg lurer på er på den eine plassen står det 3,2ghz og på en plass 3.0ghz...ikke mye i forskjell men det står nu dær Det er en litt modifisert utgave av den maskinen du finner info om hos Inwarehouse. Så det er en 3.2Ghz P4 som følger med. Endret 24. november 2003 av Pysj`n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå