Hofer Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Bli kjent med de åtte Counter-Strike-lagene som skal konkurrere om tittelen Norges beste lag.FEATURE: Vi spår utfallet av vårsesongen i Telenorligaen Lenke til kommentar
skazi_^ Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 riksen spiller for to lag? Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 6. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2016 riksen spiller for to lag? Riksen stod oppført på Expert Gaming når jeg gjorde min research, men ser at han er fjernet fra deres lineup nå. En glipp av meg som jeg har rettet på nå 2 Lenke til kommentar
lizco Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Er vel ikke akuratt beste spåinga jeg har sett ) Lenke til kommentar
sneak1 Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Deadweight kommer neste sesong og vinner hele greia.... Lenke til kommentar
woox Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Vet ikke helt om jeg ville brukt ordet "stortalent" om cENTRYZ lengre. Har vel stagnert noe og ikke så "up and coming" som han var for noen år siden. For all del, han er god, men med en alder på 21 år og ikke gjort stort de siste åra så ville jeg valgt en annen beskrivelse. Jeg tipper følgende som dere ser under, men syns det er HELT åpent bak Panters. Nesten umulig å si hvilke lag som vil komme hvor mtp. alle endringene, samt mye avgjør hvilke maps som blir i det forskjellige rundene der lagene møtes. 1. Panters 2. Bx3 3. Demise 4. Expert Gaming 5. Lions 6. Celestal Gaming 7. Tien Lien 8. GamersLeague 2 Lenke til kommentar
venomzoid Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Ser det er noen år siden jeg har fulgt med gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå