Gå til innhold

Drikke uten å spy?

biscotti

Anbefalte innlegg

Ville vært forsiktig med chips, potetgull, da det ihvertfall gir meg sure oppstøt om jeg frotser det. Og sure oppstøt kan jo minne ørlite om det å spy, og det er vel ikke verdt å blande inn tankens kraft som kan manifistere seg om man er virkelig uheldig.

Personlig så synes jeg vodka smaker ekkelt. Vet at mange elsker smaken, men jeg synes den er frastøtende. Derfor jeg gjerne heller går for hvit rom, men også andre varer.

Jeg har smakt kvalitetshjemmebrent fra noen, og det hadde mindre bismak enn vodka, så det er forskjeller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trolig spyr du av vodka fra polet som er iblandet brekningsmiddel. Ganske kjent dette her.

Prøv svake drinker med god HB til å begynne med, skal mye til for å spy av det.

Klarer helt fint å spy av HB og.

Det var ikke poenget. Saken er at mange drikker vodka som det første av alkohol og derfor får en dårlig opplevelse.

Lenke til kommentar

Har ikke all verden med kunnskaper selv:

http://vgd.no/forbruker/mat-og-drikke/tema/1188422//

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1168490

Men, jeg har hørt at om man blander ut vodka med bittelitt vann, så vil en del smak som man ellers vil gå glipp av løftes fram. Har ikke prøvd det ut. Da jeg ikke liker vodka så godt. Men, kan hende jeg finner på det en eller annen gang, for å se om det har noe for seg, og om bismaken bare blir jævligere da, eller hva det er det går i.

Det må jo være et eller annet med smaksopplevelsen siden en del folk gjør dette.

Endret av G
Lenke til kommentar

Trolig spyr du av vodka fra polet som er iblandet brekningsmiddel. Ganske kjent dette her.

Prøv svake drinker med god HB til å begynne med, skal mye til for å spy av det.

Og med "ganske kjent" mener du "bare tull", ja?

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...