G Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Ville vært forsiktig med chips, potetgull, da det ihvertfall gir meg sure oppstøt om jeg frotser det. Og sure oppstøt kan jo minne ørlite om det å spy, og det er vel ikke verdt å blande inn tankens kraft som kan manifistere seg om man er virkelig uheldig. Personlig så synes jeg vodka smaker ekkelt. Vet at mange elsker smaken, men jeg synes den er frastøtende. Derfor jeg gjerne heller går for hvit rom, men også andre varer. Jeg har smakt kvalitetshjemmebrent fra noen, og det hadde mindre bismak enn vodka, så det er forskjeller. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Trolig spyr du av vodka fra polet som er iblandet brekningsmiddel. Ganske kjent dette her. Prøv svake drinker med god HB til å begynne med, skal mye til for å spy av det. Klarer helt fint å spy av HB og. Det var ikke poenget. Saken er at mange drikker vodka som det første av alkohol og derfor får en dårlig opplevelse. Lenke til kommentar
G Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Har ikke all verden med kunnskaper selv: http://vgd.no/forbruker/mat-og-drikke/tema/1188422// https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1168490 Men, jeg har hørt at om man blander ut vodka med bittelitt vann, så vil en del smak som man ellers vil gå glipp av løftes fram. Har ikke prøvd det ut. Da jeg ikke liker vodka så godt. Men, kan hende jeg finner på det en eller annen gang, for å se om det har noe for seg, og om bismaken bare blir jævligere da, eller hva det er det går i. Det må jo være et eller annet med smaksopplevelsen siden en del folk gjør dette. Endret 7. februar 2016 av G Lenke til kommentar
Djn Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Trolig spyr du av vodka fra polet som er iblandet brekningsmiddel. Ganske kjent dette her. Prøv svake drinker med god HB til å begynne med, skal mye til for å spy av det. Og med "ganske kjent" mener du "bare tull", ja? 4 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Det er korrekt. Er ikke brekningsmiddel i alkohol som selges i Norge/Europa. At folk ikke blir like fyllesyke i utlandet er av andre grunner, som feks varmen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Ikke drikk på tom mage og spis noe i løpet av drikkinga Drikk vann etter at du er ferdig med å bælje alkohol (før du legger deg) Lenke til kommentar
tingo Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Ja; drikke vann er et godt råd; hvis du klarer å få i deg to store glass med vann før du legger deg så blir dagen etter mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå