OscarMike1 Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Hei.. Jeg forsøker å tømme kamerarullen på iphonen og vil spare tid ved å markere alle bildene og kopiere over på macen, for å sortere til mapper der. Problemet er at iPhonen ikke kommer opp som disk hvor man kan kopiere ut bilder. Mener at jeg har fått til dette før, men nå skjer det ingenting annet enn at itunes starter. Har forsøkt i importere via iphoto, men makan til treigt og slitsomt program har jeg sjeldent vært borti. Er det noe spesielt jeg må gjøre for at iphonen skal vises i filstrukturen på macen? Lenke til kommentar
h33t Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 hvis du ennå bruker iphoto er det vell der problemet ligget. prøv og oppgrader til photos så fikser vell det seg Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Du trenger verken iPhoto, Bilder eller iTunes for å overføre bilder fra iPhone til en Mac. Bruk programmet Bildeoverføring som følger med OS X. 2 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Bruk programmet Bildeoverføring som følger med OS X. This. Helt klart det beste bildeoverføringsprogrammet jeg har brukt, både på PC og Mac. Lenke til kommentar
h33t Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 men hvorfor setter du ikke bare opp icloud sync. ligger bildene på pcen når du starter programmet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå