Lisbeth Grendal Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Trost(e) og bære ... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Så skarp og fin ... Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Veldig fint foto av svartrosthunn(?) Nydelig fargeharmoni, flott skarphet og bra komposisjon. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Fin svarttrost hunn, nice female blackbird God helg ! Leif Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 På alle måter (jeg kjenner til) et godt fuglebilde, Lisbeth. Ser nesten ut som fuglen har att farge av omgivelsene her, som kameloner er kjente for. Detaljer i massevis, og kledelig duset bakgrunn. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 6. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2016 Så skarp og fin ... Tusen takk Torhild, for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 6. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2016 Veldig fint foto av svartrosthunn(?) Nydelig fargeharmoni, flott skarphet og bra komposisjon. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Lassern Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 6. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2016 Fin svarttrost hunn, nice female blackbird God helg ! Leif Tusen takk Leif, for hyggelig tilbakemelding Fortsatt god helg til deg også Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 6. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2016 På alle måter (jeg kjenner til) et godt fuglebilde, Lisbeth. Ser nesten ut som fuglen har att farge av omgivelsene her, som kameloner er kjente for. Detaljer i massevis, og kledelig duset bakgrunn. Tusen takk Trond Olav for hyggelig kommentar fra deg Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Her har jeg visst ikke vært. Slett ikke værst dette. Fint komponert med diagonal mellom kortside og langside - eller er det omvendt? Fint lys. Fokuset er på hode og øye som seg hør og bør. Men pinnen har da også fått sitt. Ser ingen grunn til at du skal være skremt av å hoppe etter'n Albert. Roar Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 17. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2016 Her har jeg visst ikke vært. Slett ikke værst dette. Fint komponert med diagonal mellom kortside og langside - eller er det omvendt? Fint lys. Fokuset er på hode og øye som seg hør og bør. Men pinnen har da også fått sitt. Ser ingen grunn til at du skal være skremt av å hoppe etter'n Albert. Roar Tusen takk for hyggelig og støttende kommentar. Får jo prestasjonsangst med han Albert boende under samme tak. Vi får jo besøk av de samme fuglene, tar bilde av de samme, men han lander alltid metervis foran i kvalitet, så jeg får jo bare finne meg i å dilte bak Men for å være ærlig - jeg tåler det godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg