2die4 Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Hei. Hvilke trådløse routere gir deg via konfigurasjonssiden muligheten til å slå av trådløst nett i gitte tidsrom (automatisk med timer). Kablet nett må fremdeles fungere. Fant lite ut om dette på google, men brukte muligens feil søkeord. Gir RT-M66U deg den muligheten? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 (endret) RT-AC66U, RT-AC87U, RT-AC88U fra ASUS har i alle fall denne funksjonaliteten. Finnes sikkert et hav av andre også som gjør dette. Endret 6. februar 2016 av TheHaughom 1 Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 7. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2016 Takk. Jeg sender en mail til ASUS og spør om RT-M66U også gir deg denne muligheten. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Jeg er relativt sikker på at den også har det. Ligger under Parental Controls som jeg ser at denne routeren har. 1 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Alle med ASUSWRT Dashboard UI har dette. Kan prøves her. Kan slå av/på WiFi med tid/dag under Wireless -> Professional. 1 Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 7. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Alle med ASUSWRT Dashboard UI har dette. Kan prøves her. Kan slå av/på WiFi med tid/dag under Wireless -> Professional. Flott, ser også at den rimelige RT-AC51U har funksjonen. Endret 7. februar 2016 av 2die4 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Bare de aller billigste som ikke har ASUSWRT:http://event.asus.com/2013/nw/ASUSWRT/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå