swaisi Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hei. Mottok en beskjed fra Jokke, visste ikke at jeg ikke hadde blokka han... Les loggen her Her finner du filen han sendte meg Så jeg drev og løy?? Lenge har dere trodd jeg har drevet og løyet. Loggen er dessverre bare lagret i Notepad. Hvem hadde rett her? Håper på litt mer tro nå! Dette er det frekkeste jeg noen gang har hørt! Håper på svar! <,:'Tarantell':,> Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Da foreslår jeg at tarantell/swaggi blir blokket for tid og evighet. @Tarantell: Ikke f'aen om du skal få meg til å tro at du blir mobbet fordi du er kurder. Du har tydeligvis store problemer med: * å ta et hint * å holde kjeft * å si noe lurt Og er det noe mobbere går etter, så er det folk som gjør seg sårbare ved å ikke registrere hvordan deres egne handlinger fører til at dem blir mislikt. Hold nå kjeft om Rygh, det at han ikke er på forumet betyr at ingen er interessert. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Drit i Jokke, han er barre en sossse fjortiss raddiss... Ignorer han! Hans "meninger" har ingen verdi! Eg støtter deg, men tror ikke det er vits å lage flere poster om dette... Tror nok at Otto mener det han sier ironisk, ikke sikker på jokke da... om du løy eller ikke er illrelevant, alle ser at jokke er en rasist uansett... ber om at mod stenger denne tråden, den har ingen nytte.... moralen er :: IKKE BRY DEG! Endret 18. november 2003 av TLZ Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Jeg snakka med en bruker i dette forumet på msn, en ganske rasistisk en, og sa (utklipp av samtalen jeg har lagra) Hei. Jeg har på ingen måter endret loggen din. Jeg visste ikke at det skulle bli sånn diskusjon. Jeg sletter loggen din, og vi blir ferdig med dette. For det var ikke en krangel jeg ville skulle starte Hei. Jeg har snakket med en del av dere på msn. Joachim, jeg beklager for å ha feilsitert deg "tror" du lyver Dessuten er en utestengt betyr ikke det at det er bare brukernavnet som er utestengt. Endret 18. november 2003 av Hypsilofodonten Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Idioti! Ha flere brukere er ikke lov. Ha deg vekk! Lenke til kommentar
lodott Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Kunne ikke brydd meg mindre. Trodde vi var ferdig med dette nå. Lenke til kommentar
EC Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Blæh.... jeg er også lei dette tøvet. Heldigvis kan jeg gjøre noe med det. For øvrig: det som skjer UTENFOR dette forumet er totalt irrelevant PÅ forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg