Gå til innhold

Hjelp til å kjøpe ny gaming pc


Anbefalte innlegg

Hei! trenger hjelp til å velge deler til en stasjonær gamiing pc. Budsjettet ligger på max 10k. Spiller soom oftest kun CSGO men spiller noen ganger iblant LoL, Minecraft og Gmod. Det jeg ser etter mest, er et bra skjermkort, vil spille CSGO med høy fps. Også en ganske decent prosessor. Jeg har alt av utstyr allerede så det er kun selve maskinen jeg trenger.

 

Tusen takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! trenger hjelp til å velge deler til en stasjonær gamiing pc. Budsjettet ligger på max 10k. Spiller soom oftest kun CSGO men spiller noen ganger iblant LoL, Minecraft og Gmod. Det jeg ser etter mest, er et bra skjermkort, vil spille CSGO med høy fps. Også en ganske decent prosessor. Jeg har alt av utstyr allerede så det er kun selve maskinen jeg trenger.

 

Tusen takk på forhånd :)

https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1661306&su=D14033CA-96E3-40F1-AF3A-A0880E63619C

Denne ble litt dyrere, men du kan bytte ut delene ettersom du ønsker, skrevet en kommentar om valga! ;)

Men prøv sjølv!!! lærer mye er ganske gøy etterhvert! ;-)

Lenke til kommentar

Hei, ser linken over ikke funker.

 

Du skriver du spiller diverse fra før, har du stasjonær fra før ?

 

Da er det greitt for oss å vite litt om hva deler du har fra før.

Jeg spiller på en bærbar pc (MSI gp60 2pe Leopard) men jeg kan ikke alle delene fordi pcen er på reperasjon, har hatt en del problemer med pcen og ønsker derfor stasjonær. Jeg vet hvertfall at pcen har en i7 4 gen processor og nvidia 840m 2gb som skjermkort, også har den 16gb ram. Det handler ikke om hvilke deler jeg vil ha, vil bare ha en pc som holder seg på 150-300 fps på CSGO.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...