GroKoDilla Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Moon tower Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Flott månebilde med "nogo attåt". Mvh Ragnar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Ikke så dumt å sitte oppe om natta når resultatet blir som dette, et både flott og uvanlig månebilde Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Flott komponert bilde , med masse fine detaljer i tårn og måne , fine farger og et fint lys. Fin kameravinkling. Mvh Alec Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Uvanlig flott og spennende vinkling mot månen, dette. Oppfinnsomt av deg, med godt resultat. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Lurte først på om du hadde begynt å skyte på Månen med kanon. Flott lys, skarphet og farger samt detaljer i tårnets steinsetting. Roar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2016 Flott månebilde med "nogo attåt". Mvh Ragnar Takk for det, Ragnar! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2016 Ikke så dumt å sitte oppe om natta når resultatet blir som dette, et både flott og uvanlig månebilde Mvh Oddmund "Litt uvanlig" er mitt mellomnavn - og egentlig en underdrivelse når det gjelder meg... ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2016 Godt jobbet Takker! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2016 Flott komponert bilde , med masse fine detaljer i tårn og måne , fine farger og et fint lys. Fin kameravinkling. Mvh Alec Takk for hyggelig tilbakemelding! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2016 Uvanlig flott og spennende vinkling mot månen, dette. Oppfinnsomt av deg, med godt resultat. Tusen takk for det, Trond Olav! Ref. svaret jeg ga til Oddmund ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2016 Lurte først på om du hadde begynt å skyte på Månen med kanon. Flott lys, skarphet og farger samt detaljer i tårnets steinsetting. Roar Skal ikke se bort ifra at det har vært forsøkt på det fra dette monsteret ;-) Takk for fin tilbakemelding! Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Dumt å være oppe om natten og ta bilder? Nei nei, ikke med bilder som dett i allefalle. Jeg for min del er jo natte-bilde fan da, men... Stusser dog litt på stjernene dine? Dette er jo ganske åpenbart et HDR bilde, men er stjernene dine egentlig bare støy? Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 21. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2016 Dumt å være oppe om natten og ta bilder? Nei nei, ikke med bilder som dett i allefalle. Jeg for min del er jo natte-bilde fan da, men... Stusser dog litt på stjernene dine? Dette er jo ganske åpenbart et HDR bilde, men er stjernene dine egentlig bare støy? Jeg er nok dessverre ikke helt på ditt nivå når det gjelder teknikk, så jeg må eksprimentere med litt klipp og lim... (Derfor er det også lagt under kategorien "kunst") Men stjernene er ekte. De er riktignok fra et annet nattbilde - men dog... Om det er støv i luften - eller stjerner - er usikkert - men de kom ihvertfall frem når jeg kontrasterte bildet som var tatt av en nattehimmel... Månen er fra "blodmånenatten" - før den ble rød ;-) Skorsteinen er fotografert i dagslys... og det hele ble montert en natt jeg ikke fikk sove...Så - der var hele avsløringen... ;-) Jeg er forøvrig veldig imponert over din fotokunnskap, og beundrer bildene du så generøst deler med oss "vanlig dødelige" ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg