Roar Kneppen Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Blue Note Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Flott bilde og poesi. Hilsen Rune Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Wow, Roar! Dette var mektig! Høyklassekunst - både bilde og ord. Så for meg den gamle, gode vinylen i bildet ditt ;-) Imponert! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Hei, Roar. Blue Note Records står for noen av de beste jazzinnspillingene noen sinne, og med lydteknikeren Rudy van Gelder ved mixebordet ble det produsert musikk med en teknisk kvalitet og en "atmosfære" som knapt er overgått siden. Det er et spennende og svært severdig bilde du har laget, og diktet kan sikkert egne seg i en lavmælt framføring, - akkompagnert av kontrabass, saxofon og visper, - som en slags jazzifisert utgave av The Liverpool Scene. M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2016 Hei, Roar. Blue Note Records står for noen av de beste jazzinnspillingene noen sinne, og med lydteknikeren Rudy van Gelder ved mixebordet ble det produsert musikk med en teknisk kvalitet og en "atmosfære" som knapt er overgått siden. Det er et spennende og svært severdig bilde du har laget, og diktet kan sikkert egne seg i en lavmælt framføring, - akkompagnert av kontrabass, saxofon og visper, - som en slags jazzifisert utgave av The Liverpool Scene. M v h Albert. For meg gikk egentlig tilbake til en jazzklubb i Oslo på -70 tallet som nettopp het "Blue Note" og lå i Stortingsgata rett ved Stortinget hvis jeg ikke husker feil. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Dikt, musikk og bilder smelter sammen, og frigjør fantasi. Ypperlig bidrag i så måte dette ! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Henger meg på Gro sin fine og dekkende kommentar her. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Multikunst! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Flott bilde med nydelig medfølgende dikt. Plateselskapet var det første jeg tenkte på da jeg så tittelen , erindrer å ha noen album på denne labelen i platehyllen . Når man liker denne musikksjangeren forstår man hvordan det er å være en minoritet. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg