Gå til innhold

Blue Note

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Roar.

Blue Note Records står for noen av de beste jazzinnspillingene noen sinne, og med lydteknikeren Rudy van Gelder ved mixebordet ble det produsert musikk med en teknisk kvalitet og en "atmosfære" som knapt er overgått siden.

Det er et spennende og svært severdig bilde du har laget, og diktet kan sikkert egne seg i en lavmælt framføring, - akkompagnert av kontrabass, saxofon og visper, - som en slags jazzifisert utgave av The Liverpool Scene.

M v h

Albert.

Lenke til kommentar

Hei, Roar.

Blue Note Records står for noen av de beste jazzinnspillingene noen sinne, og med lydteknikeren Rudy van Gelder ved mixebordet ble det produsert musikk med en teknisk kvalitet og en "atmosfære" som knapt er overgått siden.

Det er et spennende og svært severdig bilde du har laget, og diktet kan sikkert egne seg i en lavmælt framføring, - akkompagnert av kontrabass, saxofon og visper, - som en slags jazzifisert utgave av The Liverpool Scene.

M v h

Albert.

For meg gikk egentlig tilbake til en jazzklubb i Oslo på -70 tallet som nettopp het "Blue Note" og lå i Stortingsgata rett ved Stortinget hvis jeg ikke husker feil.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott bilde med nydelig medfølgende dikt.

Plateselskapet var det første jeg tenkte på da jeg så tittelen , erindrer å ha noen album på denne labelen i platehyllen .

Når man liker denne musikksjangeren forstår man hvordan det er å være en minoritet.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...