Kurt Lekanger Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Svar riktig på to spørsmål for å delta.KONKURRANSE: Vinn en smarthus-sikkerhetspakke fra D-Link Lenke til kommentar
nivve Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Tobåndsruter, og ikke trebåndsruter? Da ble det litt vanskelig å svare... 4 Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Dere har testet to av routerne som er svaralternativ, men bare en av dem er en tobands og den er ikke den som ble testet i oktober 2015. jeg sjekket tilogmed opp med søstersidene deres og samletester uten å finne noe mer konkret. Jeg er forvirret! 2 Lenke til kommentar
Bjodan Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Vi får vente med å svare til Kurt har rettet feilen hehe Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Jatta. Kjekt å verifisere at spørsmålene er riktige før man forventer riktige svar. Tipper dere mener den dere testet i oktober, og ikke den gamle fra 2014 som ikke er relevant lenger? Jeg klikker vaffal på denne, men dere får vær så god å rette opp om dere mente den gamle. Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 6. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2016 Det skal være trebåndsruter – beklager feilen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå