Kureno Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) Jeg lurte på om noen kunne være interessert i å bli rekrutert a.k.a "recruit a friend" i Heroes of the Storm? Fordeler for begge! Slenger hvertfall ut en recruit a friend kode: https://battle.net/recruit/5JKVTWDQQ7 Har ikke noe særlig med venner som spiller så derfor tenkte jeg jeg kunne starte en tråd her. Andre kan jo også benytte denne tråden til dette, så blir det litt buff og godsaker til alle! Endret 31. juli 2019 av Hårek Gjenopprettet Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Om det teller eller ikke, så godtok jeg i hvert fall inviten. Jeg vet ikke om du får kredit for den men. Kanskje jeg må laste ned spillet.. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Du må nok belage deg på å smurfe om du skal ha vulture mounten, på lik linje som alle andre. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Ganske sikker på at disse postene ikke er lov? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 er nok derfor ingen har svart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg