Gå til innhold

Problemet rundt innvandring er løst, vi kan fra nå av ha åpne grenser.

Anbefalte innlegg

Politiet i Finland har laget en video som viser hvordan vi alle kan leve sammen i harmoni selv om det finnes "noen få råtne eppler" i hagen.

Kvinner må følge ekstra godt med på videoen da den lærer dere hvordan man kan unngå å bli antastet og voldtatt i et flerkulturelt samfunn.

Skulle du møte en gjeng ute på byen som prøver seg må du bare gjenta teknikken om og om igjen til alle har gått sin vei.

https://www.youtube.com/watch?v=J6kjvWKuVkE

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne videoen eksisterer også på den finske statsmedias facebook side

https://www.facebook.com/yleoulu/videos/10153825767184757/

Ja, rask googling i går ga meg inntrykk av at det er en parodi på en uttalelse fra en eller annen i politiet. Men jeg kan ta feil selvsagt. Finsk er ikke min sterke side, så det blir litt vanskelig å finne gode kilder. Jeg ser i hvert fall at mange finner også har oppfattet den som alvorlig ment.

Jeg holder -som sagt i en annen tråd - uansett en knapp på å tillate pepperspray og lignende til selvforsvar.

Geir :)

Lenke til kommentar

Hepp!

Har nå sett og lest bl.a kommentarer på FB ang. videoen. Ser ut til å være en satire/parodi av forsvar-teknikk for damer.

Den Finske opinionen tar ikke dette så seriøst. Så YLE avd. Oulu har bommet litt.

:)

ps. som de fleste her vet så er jeg Finsk.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Lurer på hvor lett det er å rane noen som har blitt sprayet ned med pepperspray  :hmm:

Jeg har trening i pepperspray. En del av den treningen var å bli sprayet med pepperspray selv, og jeg kan si deg at det er totalt lammende og grusomt smertefullt.

Det er litt forskjellig fra person til person, ikke alle reagerer like kraftig, det er derfor ikke noe 100% sikkert selvforsvarsmiddel men fortsatt mye bedre enn såkalt "selvforsvarsspray" som er det eneste lovlige i Norge.

Lenke til kommentar

Lurer på hvor lett det er å rane noen som har blitt sprayet ned med pepperspray  :hmm:

Jeg har trening i pepperspray. En del av den treningen var å bli sprayet med pepperspray selv, og jeg kan si deg at det er totalt lammende og grusomt smertefullt.

Det er litt forskjellig fra person til person, ikke alle reagerer like kraftig, det er derfor ikke noe 100% sikkert selvforsvarsmiddel men fortsatt mye bedre enn såkalt "selvforsvarsspray" som er det eneste lovlige i Norge.

Jo, alle reagerer like kraftig. Jeg gjorde dette sammen med rundt 120 andre.

Det er iallefall et regulert våpen i Norge.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...