Eriksendrul Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Tittelen sier det meste, tenkte og kjøpe Ratchet & Clank til playstation 4 ( flere av spillene kom ut til ps3 ). Vil det si at man ikke kan finne dem på playstation 4 store ? Jeg finner de på nettet via pc men ikke på store via konsoll Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Du kan ikke spille de på PS4, så hvorfor vil du kjøpe dem på PS4? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 De spillene du finner på PC er nok til PS3, og de vil kun fungere på den konsollen i så fall. PS4 er ikke bakoverkompatibel. Forøvrig, når du er på PC-en, så skal det stå der et sted hvilke konsoller de forskjellige spillene fungerer på. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Får tak i ps3 til billig penge på finn.no. Ser en superslim helt nede i 600kr. Er fortsatt flere gode spill på ps3 som ikke er kommet remastered utgave av til ps4 som f.eks InFamous spillene og MGS4. Det er spillene som jeg personlig fortsatt ønsker å se i 1080p. Om du f.eks allerede har ps4 og ps+ medlemskap så lønner det seg ekstra om du har ps3 i tillegg ( og også ps vita ) pga alle spillene du får gratis hver måned til hver enkelt maskin. Min første PS3 holdte koken egentlig bra lenge, men tok kveld i 2012. Kjøpte den ved lansering. Kjøpte en brukt en av en kompis i høst. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 (endret) Det er ingen kompatibilitet mellom PS3 og PS4. De har helt forskjellig innmat og software. PS3 hadde en merkelig "cell"-arkitektur som gjorde den veldig vanskelig å programmere spill til. PS4 er mere som en PC innvendig. Endret 6. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå