BigBadAde Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Av de du har funnet frem her så ville jeg uten tvil sett nærmere på den Focusen. Meget bra biler, å du får mye bil for pengene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 (endret) Jeg har en 08 Corolla som jeg betalte 87' for i august 14. 1.6 bensinmotor med 124 HK, manuelt gir og executive utgave så den har alt av utstyr. Meget driftsikker bil, men vær varsom på bremsene ved piping. Å bytte dem er ikke så ille på et ikke-merkeverksted, men grunnlag for avslag i pris. Jeg er også nesten 2 meter og har et hav av plass til tross for at bilen ikke er så stor utvendig. Endret 11. februar 2016 av Slettet-3RYwwc Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 Da har jeg hatt den gamle Bora'en på EU godkjenning, og her kom de tilbake med 2 1'er feil og 17! 2'er feil. Som koster fra 20-30k å reparere. Så nå intensiveres jakten på ny bil! Tenkte en del på hvilken bil jeg ønsker og hva som er økonomisk smart i min situasjon, jeg tror at service og deler ved evt reprasjoner på de tyske bilene er desidert mye dyrere en f.eks Toyota eller ford? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå