Syklofanten Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) Ikke alle røyker selv, men det kan likevel være lønnsomt å benytte seg av muligheten til å kjøpe kvoten når man er på vei hjem fra utlandet. Hva koster en 20-pakning Prince i norske butikker i dag, og hva synes dere er en fair pris for videresalg av en kartong som på Gardermoen koster 419 kr? Endret 5. februar 2016 av Syklofanten Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) En fair pris er et sted mellom 419,- og 1.000,-, kommer an på om det er til venner eller random folk. En 20-pack koster i overkant av 100,- Endret 5. februar 2016 av Belphegor Lenke til kommentar
Masserati Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Jeg røyker ikke selv, men vil benytte meg av muligheten til å kjøpe kvoten når jeg er på vei hjem fra utlandet. Hva koster en 20-pakning Prince i norske butikker i dag, og hva synes dere er en fair pris for videresalg av en kartong som på Gardermoen koster 419 kr? Det er vel ulovlig. Tax-free kvoten er til eget personlig forbruk. Lenke til kommentar
Syklofanten Skrevet 5. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) Det er ikke snakk om å selge til venner. Jeg tenker 630. Da får selger 210 kr i belønning, mens kjøper sparer ca 400 kr. Endret 5. februar 2016 av Syklofanten Lenke til kommentar
Syklofanten Skrevet 5. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2016 Jeg røyker ikke selv, men vil benytte meg av muligheten til å kjøpe kvoten når jeg er på vei hjem fra utlandet. Hva koster en 20-pakning Prince i norske butikker i dag, og hva synes dere er en fair pris for videresalg av en kartong som på Gardermoen koster 419 kr? Det er vel ulovlig. Tax-free kvoten er til eget personlig forbruk. Det kan være. Jeg tenker naturligvis rent hypotetisk her. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Det er vel ulovlig. Tax-free kvoten er til eget personlig forbruk. Det kan være. Jeg tenker naturligvis rent hypotetisk her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå