jae-ols Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Det er mye støy fra maskina, høres ut som vifta har gått amok. Enormt med susing i varierende grad. Er det et tegn på noe som er galt? Maskin: Acer, X1470. Ca tre år. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) Åpne deksler på maskinen og kontroller for støv. Lokaliser lydkilden. Endret 5. februar 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 5. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2016 Åpne deksler på maskinen og kontroller for støv. Lokaliser lydkilden. Det skal jeg prøve. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 5. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) Åpne deksler på maskinen og kontroller for støv. Lokaliser lydkilden. Det skal jeg prøve. Kan jeg skru av dekslet mens maskina går? Må være sikker. Endret 5. februar 2016 av izzet Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Ikke noe problem, bare ikke pell på elektronikken når den er påslått (mr.Obvious to the rescue). Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 6. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2016 (endret) Ser at en av bråkmakernne har vært innom, men han har jeg blokkert på grunn av sjikane. Maskina ble mye bedre. Luft på boks er tingen. Den går nå og den bråker ikke. Godt at noe kan være stille. Takk for tips! Endret 6. februar 2016 av izzet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå