bakalaka Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Sånn går det når bærmen skal ha "moteprodukter". Istedenfor å kjøpe skikkelige merker går man kun etter det som er trendy. Et armbånd fra Polar eller f.eks Sony Smartband 1/2 har mye lenger holdbarhet enn motedritet fra Fitbit. Har selv et Smartband 1 som har holdt i snart to år nå med daglig bruk, dusjing og trening. Ikke snakk om noen problemer som helst, og en lading holder fortsatt 5-7 dager. Har gitt det videre til min bedre halvdel, og bruker Smartband 2 nå, som jeg har hatt i 3-4 mnd. Ingen problem overhodet heller med det til nå, mens samtlige jeg kjenner som kjøpte Fitbit på samme tid har allerede skrotet sine... Det er definitivt ikke tilfeldig når hele redaksjonen til Tek opplever det samme. Lenke til kommentar
GGNQJUTY Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Jeg har min 3 Fitbit på 1 år. De to første var Charge og begynte å gå i oppløsning bare etter noen få mnd. Den første sprakk inni under reimen og gummien løsnet. Nr 2 gikk også i oppløsning etter 3 mnd, sluttet å registrere puls under trening og ville plutselig ikke koble seg opp imot blåtannen. Nå har jeg den siste nye Charge 2 og den har jeg også problemer med. Den tar bort imot 10 min før den finner rett puls under trening, fyker fort ned til 80-86 i puls og registrerer ikke i det hele tatt. Jeg har tatt kontakte med Fitbit Norge flere ganger men får ingen respons. Eldendig kundeservice heter det. Hadde jeg fått pengene tilbake i stedenfor ny Fitbit hadde jeg mye heller kostet på meg Garmin. Begyner å bli dritei av hele greia og lei av eksem i fra reimen. Hvorfor ikke produsere et treningsarmbånd som har justerbar reim i et absoberende/vaskbart materiale og som holder seg på plass når man svetter og gjør store bevegelser. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Jeg var veldig fornøyd med mitt flex armbånd, men kjøpte en charge 2 pga pulsmåling og den er på vei til å gå i oppløsning nå allerede i første måned.. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Hadde en Fitbit Charge HR i nesten 2 år, så røk festet nede hvor man tar i "låsepinnen". Gikk inn til Expert/Power og leverte inn, gikk ca 2 uker og fikk tilbud om pengene igjen (fullpris). Jeg tok bare ut en Charge 2 til samme pris. Så med daglig bruk i 2 år og ny på garanti så kan jeg ikke klage så mye. Kanskje skulle de ha vart lenger, hvem vet, men kundeservice er nå veldig god Lenke til kommentar
uGn Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 (endret) Selvfølgelig har forbrukerrådet få klager på fitbit, når fitbit har "no questions asked" policy på kundeklager. Uansett hvilket problem man har med produktet, så får man enten fikset det eller et nytt produkt. Dama er vel på sin 4. fitbit nå Endret 22. august 2017 av uGn Lenke til kommentar
Solvor Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Synes Fitbit som sådan er super. Men armbåndet på min Fitbit Charge2, røk ganske fort. Mistet den tre ganger pga det, men fant den igjen. Klaget til Amazon hvor jeg kjøpte den, men de toet sine hender og ba meg ringe et nummer i USA. Kjøpte så nytt armbånd (dyr lærreim) og det samme skjer igjen. Nå har jeg mistet den i skogen så den er tapt for alltid. Appen Finder for Fitbit fungerer bae når du holder mobilen rett ved Fitbit'en. Savner veldig å ha Fitbit, hadde str glede av den, men med det dårlige festet, blir det jo lite aktuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg