PT Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Lurer på om det er noe bullshit i form av trojanere, virus, åpning av bakdører osv i DC++. Har hørt mye godt om programmet, men jeg er alltid skeptisk til slike programmer. Skal selvfølgelig bare brukes til å laste ned demoer Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Nei, har bare kommet over ett virus som ikke gjorde noe før anti-virusen fant den, da fjernet den seg Og jeg har vel lastet ned 30-40 gb derfra. PS: Da jeg fikk viruset ba jeg nesten om virus. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Har aldri opplevd å få virus fra dc++ Anbefaler Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 dc++ (og ftp-klienter da), er pr. i dag min eneste mulighet til å skaffe ting fra, og syns dc++ er det mest geniale jeg noen gang har hatt. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 ikke for å reklamere for sider der man i værste fall finner noen ulovligheter, men en side som heter www.suprnova.org har det meste som man kan få tak i... Fordel : Begynner man å laste ned noe så blir det ikke avbrutt med mindre man avbryter det selv Ulempe : svært varierte hastigheter (alt fra 5 kb/sec til 241 (som er max på linjem min) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Etter at eg skiftet til DC++ har eg bare brukt det. Einaste tingen eg savner er ein multiple downloads funksjon. Har aldri fått virus. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Et PRAKTEKSEMPEL på hvorfor Fri og Åpen kode er veien å gå! DC++ er et fritt og åpent prosjekt lisensiert under GPL, så alle kan se og modifisere koden. Du (eller noen bedre kvalifiserte som du stoler på) kan derfor se gjennom programmet og forsikre seg om at det ikke gjøre noe slemt noe. Det er noe annet enn du kan gjøre med f.eks. Windows, det! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 DC++ er utrolig bra, og helt genialt, aldri fått virus eller trojans.. ikke noe trøbbel med det. Jeg holder riktignok til på veldig gode servere (100GB min share ) Så de som ikke bruker DC++ bør prøve det.. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg holder riktignok til på veldig gode servere (100GB min share ) WOW! Deler du over 100GB med Linux distroer, hjemmevideoer og egenkomponert musikk! LOL Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 fake share da vettu aldri hatt noen problemer med dc++ selv.. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Dc++ er genialt, ALDRI problemer,,, har vel lastet 90GB til nå.....oppdateres OFTE med nye ferdigheter, forbedringer... Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Et PRAKTEKSEMPEL på hvorfor Fri og Åpen kode er veien å gå! DC++ er et fritt og åpent prosjekt lisensiert under GPL, så alle kan se og modifisere koden. Du (eller noen bedre kvalifiserte som du stoler på) kan derfor se gjennom programmet og forsikre seg om at det ikke gjøre noe slemt noe. Det er noe annet enn du kan gjøre med f.eks. Windows, det! Hehe, du er over hele forumet når du ser open source ja Jeg gikk inn i denne tråden for å forklare om DC++ som var GPL, men gspr var først DC++ er vel bare en Windows klient da, men finnes mange klienter til Direct Connect nettverket - selvfølgelig også for oss som bruker et helt åpent og fritt operativ system Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå