Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes dere? Er det å ikke ville si et ord en fin måte å avslutte på?

Når han/hun ikke vil prate ut og dumper tvert   

10 stemmer

1. 1. Ville du selv slitt dersom du hadde opplevd det samme?

• Ja
      7
    • Nei
      3
  2. 2. Har du noengang opplevd noe lignende?

• Ja
      7
    • Nei
      3
  3. 3. Mener dere at han kunne pratet litt mer med meg med hensyn og respekttil tiden vi delte?

• Ja
      7
    • Nei
      3
  4. 4. Ville du ha foretrukket at vedkommende pratet ut?

• Ja
      6
    • Nei
      4
  5. 5. Ville du brydd deg selv, og pratet ut dersom du var han?

• Ja
      7
    • Nei
      3
  6. 6. Er det forståelsesfull at jeg ikke orker å gå ut på date litt over en måned etter kontakten?

• Ja
      6
    • Nei
      4
  7. 7. Er det foståelsesfullt at jeg håper på en mer verdig avslutning for min del?

• Ja
      7
    • Nei
      3
  8. 8. Tenker du at han kan være sur, fordi han har muligens et annet forhold, og måtte gi slipp?

• Ja
      3
    • Nei
      7
  9. 9. Kjenner du deg igjen i disse følelsene mine?

• Ja
      6
    • Nei
      4

Anbefalte innlegg

Jeg er litt skuffet. Har problemer med å tenke meg videre, og håper på at jeg en dag blir klar for dating igjen. 

Jeg sliter med det som hendte med han siste jeg hadde kontakt med. Vi var sammen ganske lenge. Tilslutt sa han at han ikke var forelsket mer. Men at han ville ha vennskapelig kontakt og sex. Vi fortsatte. Og tilslutt så dumpet han meg via en kort mail, og ville ikke prate eller ha mer kontakt. Jeg synes det at han ikke kan prate ut på en bra måte, med å vise forståelse for min situasjon pluss hans egen, er ganske vond. Er det forståelsesfullt at jeg tenker sånn? Bare en siste prat kunne hjelpe meg godt til å komme videre. Han er ganske sur i humøret mot meg, og det gjør det ekstra tungt og. 

Jeg er litt usikker på flere ting. Det kunne virke som om han hadde et annet forhold skjult hele tiden. Men jeg er ikke sikker på den situasjonen, men han hadde en annen dame som han var med, gjennom hele kontakten vår. 

Jeg har ikke fått en verdig avslutning, og jeg går rundt og håper på at han tar kontakt og skriver: "Jeg er ikke sur på deg. Jeg forstår deg. Og jeg bryr meg om deg selv om vi ikke kan være et par". Bare de ordene ville ha varmet mitt hjerte, selv om vi ikke kan være et par. 

Anonymous poster hash: d2e22...dd6
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...