Nizzen Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Agurk nytt, Acer har jo lenge hatt slike skjermer, ikke noe nytt her Acer feiler totalt her. De har tynne rammer, men selve bildet begynner 1cm inn fra ramma. Epic fail! Bildet begynner 0,5cm inn fra ramma på Acer skjermen min. Acer x34 og Acer s27 4k har 1.1cm fra ramma til bildet begynner, målt med målestokk av meg. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Acer x34 og Acer s27 4k har 1.1cm fra ramma til bildet begynner, målt med målestokk av meg. Samme på min Asus PG279Q. Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 (endret) Acer x34 og Acer s27 4k har 1.1cm fra ramma til bildet begynner, målt med målestokk av meg. Godt mulig det stemmer ja. Selv har jeg Acer SK277HK, og skal jeg være pirkete er den vell mer 0,6cm fra innside av ramme til skjerm, og 0,8cm om man måler fra der skjermen begynner til ytterste kant på utsiden av ramma Endret 9. februar 2016 av 93MiChr Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 (endret) Bildet begynner 0,4 cm fra ramma på min Dell-monitor fra 2013! Så... ÆDDA-BÆDDA! Poenget mitt var vell mer at tynne rammer på monitorer ikke var noe nytt, slik som denne artikkelen fra tek gir uttrykk for. Målte på nytt med skjermen på, og var visst 0,6cm fra ramme til skjerm, så gratulerer med klar seier til deg Endret 9. februar 2016 av 93MiChr Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Acer x34 og Acer s27 4k har 1.1cm fra ramma til bildet begynner, målt med målestokk av meg. Godt mulig det stemmer ja. Selv har jeg Acer SK277HK, og skal jeg være pirkete er den vell mer 0,6cm fra innside av ramme til skjerm, og 0,8cm om man måler fra der skjermen begynner til ytterste kant på utsiden av ramma Hadde samme Acer S277HK som deg. Var jo umulig å spille på den. 60hz uten g-sync var j#¤& for å si det mildt Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Acer x34 og Acer s27 4k har 1.1cm fra ramma til bildet begynner, målt med målestokk av meg. Godt mulig det stemmer ja. Selv har jeg Acer SK277HK, og skal jeg være pirkete er den vell mer 0,6cm fra innside av ramme til skjerm, og 0,8cm om man måler fra der skjermen begynner til ytterste kant på utsiden av ramma Hadde samme Acer S277HK som deg. Var jo umulig å spille på den. 60hz uten g-sync var j#¤& for å si det mildt Har merket litt til det ja, bare om G-sync skjermene ikke var så dyre Pluss at jeg dessverre ikke har hardwaren til å dra full nytte av en 144hz skjerm Men ser poenget ditt da Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 (endret) Poenget mitt var vell mer at tynne rammer på monitorer ikke var noe nytt, slik som denne artikkelen fra tek gir uttrykk for.Tek gir uttrykk for mye rart. Kommentarfeltet er ofte en bedre kilde til informasjon. No offence, Tek. Målte på nytt med skjermen på, og var visst 0,6cm fra ramme til skjerm, så gratulerer med klar seier til deg Endret 9. februar 2016 av AdNauseam Lenke til kommentar
Stonescar Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Rart det ikke finnes noen produsenter som har laget skjermer med rammer som kan tas av og på? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Rart det ikke finnes noen produsenter som har laget skjermer med rammer som kan tas av og på?Er dette innlegget seriøst ment? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå