Eriksendrul Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) Jeg har en skade i hånda, noe som gjør at jeg ikke kan spille med kontroller, Men jeg kom over denne XIM 4 som i følge mange youtube vids og artikler skal være det beste som er og bruke til og spille med mus og tastatur på playstation,xbox osv. Jeg vil veldig gjerne spille Ratchet & Clank med denne. Åssen trur dere det vil fungere ? Jeg ser at det fungerer bra med battlefield og andre skytespill men har ikke sett at det har bltt brukt til noe annet en det. Noen som har prøvd dette ? ( uansett spill ) Endret 5. februar 2016 av Eriksendrul Lenke til kommentar
kennethhanssen Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Jeg har en skade i hånda, noe som gjør at jeg ikke kan spille med kontroller, Men jeg kom over denne XIM 4 som i følge mange youtube vids og artikler skal være det beste som er og bruke til og spille med mus og tastatur på playstation,xbox osv. Jeg vil veldig gjerne spille Ratchet & Clank med denne. Åssen trur dere det vil fungere ? Jeg ser at det fungerer bra med battlefield og andre skytespill men har ikke sett at det har bltt brukt til noe annet en det. Noen som har prøvd dette ? ( uansett spill ) Jeg har en slik en liggende i eska. brukt 1dag med litt battlefield. Ettersom FPS spill ikke ble helt min greie har den ligget i eska siden sist vinter. kan kjøpe den for halv pris? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2016 Jeg har kjøpt en Xin4. Hadde den i 2 dager før jeg sendte den i retur ? var ikke spesielt bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå