Ovidia2 Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Smoking man Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Tror jeg velger meg V1 her. Glo slokka bare jeg klikka meg inn på V2 jo. Kunne kanskje vært en fordel hvis han ikke allerede har fått kols - om han allerede har det også også forresten. Veit hva jeg snakker om etter nesten ei pakke rød mix pr. dag gjennom 28,5 år. Går på 3 forskjellige medisiner flere ganger pr. dag nå. Roar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Fint portrett av en røker. Enig med Roar i at gloen sluknet i v.2, så det blir originalen for meg også. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Dette må jo være i farger. Enda en supert bilde fra deg, Tove! mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Gloen og den rødglødende fargen gjør susen i dette bildet, der V1. Kreativt er det rette ord. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Hei, TCL Photography. Gloen i bilde 1 fanger oppmerksomheten øyeblikkelig, - gloen ER bildet ! Helt genialt, Tove ! M v h Albert. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Må bli V1 med gloen :-) Har meg en blås så vi er noen igjen enda :-) Hilsen Rune Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Det meste fornuftige er allerede nevnt her, Tove... inkludert den forræderske gloen ;-) En uendelighet av tanker - godt formidlet! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 7. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2016 Hjertelig takk alle sammen <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg