sveinerik92 Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Hei! Jeg har siden jeg kjøpte pcen i 2014 slitt med random BSOD. Har prøvd og fikse det før, det forsvinner og kommer tilbake etter litt tid. Nå er det kommet tilbake igjen. Sist skiftet jeg slot til 1 og 3 istedenfor 2 og 4. Nå er jeg på en annen pc, men dump filene sier at det er feil som:Memory_managmentSystem_Service ett eller annet. Har validert alle driverene mine, og tenker at det ikke er det. Ettersom jeg har gjort flere clean installs. Men kjørte igår en ny memtest86+ og fikk opp (Se vedlegg). Når jeg hadde rambrikkene i de andre slottene, fikk jeg en haug med feil i memtest, men denne gangen var det bare en. Noen som vet va dette vil si? Er det at brikken tar feil av 0 og 1? Er det alvorlig?På forhånd takk for svar. Svein Erik Lenke til kommentar
sveinerik92 Skrevet 5. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2016 Glemte bildet Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Det betyr, selvsagt, at minnebrikkene har trynet. Prøv å bytt om på minnebrikkene, og fjern en og en, så finner du ut hvilken som er skyldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå