Arodem Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 DICE kjører også på med en lukket betatest som du kan bli med i.Se den nye Mirror's Edge Catalyst-traileren Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Da var jeg signet up for betaen Håper virkelig ikke dette skuffer, det første mirror's edge traff virkelig blinkskudd på meg, så dette har vært et spill jeg har sett frem til lenge! 4 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Blir skikkelig kos dette. Håper bare ikke at det blir altfor "over the top" med masse nye fancy moves. Lenke til kommentar
Wonderchin0 Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Så dødsfett ut! Dette skal skaffes! Men husk barn, aldri forhåndsbestill Lenke til kommentar
Tekky Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Hadde forventet meg penere grafikk. Er ikke store forbedringen fra forrige. Kan jo være de viser konsoll versjonen... Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 5. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2016 Hadde forventet meg penere grafikk. Er ikke store forbedringen fra forrige. Kan jo være de viser konsoll versjonen... Hva er det du savner? Den strømlinjeformede estetikken er jo lik mellom de to spillene, men synes ikke det er så mye å utsette på det, egentlig. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Synes grafikken fungerte veldig bra i originalen Det var relativt enkel pen grafikk som var surrealistisk men også realistisk. Det ser ut til at de har videreført stilen og det er jeg veldig fornøyd med. Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Gleder meg. Et av de meste spilte spillene jeg spilte på X360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå