Løgn Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Har nylig blitt sammen med ei jente som viser seg å bli fort sur for ingenting. Noen dager er hun veldig blid, mens andre dager er alt galt. Hvis jeg f.eks har planer om å være med noen venner, sier hun med en sarkastisk tone: "Jaja, du får kose deg da!". Det virker som at hun prøver å gi meg dårlig samvittighet fordi jeg liker å henge med venner, og ikke kun henger på henne 24/7. Hun er nå syk (fått influensa), og hun spurte om jeg kunne bli hjemme fra jobb for å være hjemme og pleie henne. Jeg sa at jeg dessverre må på jobb fordi det er alt for mye å gjøre der, og vi er i en ganske hektisk periode. Da svarte hun: "Jaja, bare dra på jobb du, hvis jobben din er viktigere enn meg". I dag tenkte jeg å skrive en fin melding til henne, ettersom hun ligger hjemme og er syk. Jeg skrev: "Håper det går bra med deg, kjæresten min - og at du blir fort frisk!" med hjerter og alt det klisset der - da fikk jeg til svar: "Jeg ligger her med influensa, så nei, det går ikke så bra!" Føler at uansett hva jeg gjør, blir alt galt. Blir helt utslitt av dette her. Vi har vært sammen i kun to uker, og jeg føler at jeg angrer allerede. Huff, vi som har offentliggjort forholdet på Facebook og alt... WTF do I do? Anonymous poster hash: af643...355 Æsj, for en kvalm dame. Hun hadde jeg dumpa umiddelbart. Hun er manipulativ, kontrollerende, forlangende, og setter ikke pris på deg. Hun spiller på skyldfølelse og er passiv agressiv. Fytti grisen... Kutt henne ut. Dette er ikke noe å vurdere, og det er ingen grunn til å prøve og fikse det. NB! Etter at du har dumpet henne, så vær forberedt på at hun kan finne på å mase om depresjon og selvmordstanker. Ikke bry deg om dette. Bare steng henne ute. Hun vil bare manipulere deg med skyld. 4 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) En singel dame på 31år, ringer det ikke bjelle? Med mindre de har grunner til det Hun er ikke singel Det er mange som er single når de er i 30 års alderen. Er det noe galt å være singel når man kommer over en gitt alder? Edit; Glemte setning nummer 2. Det er vel alltid en grunn for at de er single. Kan være fordi de ikke har vært klar før den alderen, at de er horete og ikke vil binde seg, at de er hekser som ingen vil ha, etc, etc. Endret 5. februar 2016 av Belphegor Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 En singel dame på 31år, ringer det ikke bjelle? Med mindre de har grunner til det Hun er ikke singel Det er mange som er single når de er i 30 års alderen. Er det noe galt å være singel når man kommer over en gitt alder? Edit; Glemte setning nummer 2. Det er vel alltid en grunn for at de er single. Kan være fordi de ikke har vært klar før den alderen, at de er horete og ikke vil binde seg, at de er hekser som ingen vil ha, etc, etc. Som jeg sa, med mindre om de har grunner til det. Som f.eks. har hatt tidligere forhold, skole, jobb, idrett osv. For meg viser det tydelig at hun er vanskelig til å leve med. Lenke til kommentar
oslojenta90 Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) Har nylig blitt sammen med ei jente som viser seg å bli fort sur for ingenting. Noen dager er hun veldig blid, mens andre dager er alt galt. Hvis jeg f.eks har planer om å være med noen venner, sier hun med en sarkastisk tone: "Jaja, du får kose deg da!". Det virker som at hun prøver å gi meg dårlig samvittighet fordi jeg liker å henge med venner, og ikke kun henger på henne 24/7. Hun er nå syk (fått influensa), og hun spurte om jeg kunne bli hjemme fra jobb for å være hjemme og pleie henne. Jeg sa at jeg dessverre må på jobb fordi det er alt for mye å gjøre der, og vi er i en ganske hektisk periode. Da svarte hun: "Jaja, bare dra på jobb du, hvis jobben din er viktigere enn meg". I dag tenkte jeg å skrive en fin melding til henne, ettersom hun ligger hjemme og er syk. Jeg skrev: "Håper det går bra med deg, kjæresten min - og at du blir fort frisk!" med hjerter og alt det klisset der - da fikk jeg til svar: "Jeg ligger her med influensa, så nei, det går ikke så bra!" Føler at uansett hva jeg gjør, blir alt galt. Blir helt utslitt av dette her. Vi har vært sammen i kun to uker, og jeg føler at jeg angrer allerede. Huff, vi som har offentliggjort forholdet på Facebook og alt... WTF do I do? Anonymous poster hash: af643...355 Oi! Det høres ikke bra ut. Høres ut som om hun har et enormt behov for oppmerksomhet og bekreftelse. Men hun må da skjønne at som en voksen dame i 30-årene at du ikke kan bli hjemme fordi hun er syk. Det ville ikke falle meg inn å be min hypotetiske kjæreste om det. Hadde skjønt det om det var en operasjon eller lignende, men influensa?? Hva skulle du gjort hjemme uansett da? Sett henne sove og si stakkars deg? Når var det du oppdaget at hunn var sånn? Det kan være hun har opplevd lite bekreftelse osv som skrevet over i tidligere forhold som får henne til å oppføre seg sånn, men det er likevel absurd. Dette MÅ du prate med henne om, selv om noe sier meg at hun ikke vil ta det bra. Hun er også tydelig usikker, og tror at når du vil være med venner, tolker hun det kanskje som at hun ikke betyr noenting. Men selv om man er kjærester, må man ha liv med venner og annen stimulans. Hør med henne om hvorfor hun oppfører seg som hun gjør, gi henne en sjanse til å forklare seg, og se om dette er noe dere kan jobbe med. Hvis ikke, head for the exit. Du fortjener bedre! MYE bedre! EDIT: Og for guds skyld, ikke la henne overtale deg til å flytte sammen. Det er dere iallefall ikke klare for...Ville vurdert dette forholdet nøye...... Endret 5. februar 2016 av oslojenta90 1 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 En singel dame på 31år, ringer det ikke bjelle? Med mindre de har grunner til det Som jeg sa, med mindre om de har grunner til det. Som f.eks. har hatt tidligere forhold, skole, jobb, idrett osv. Med mindre de har hatt tidligere forhold, eller gått på skole, eller drevet idrett, eller tatt utdanning... Så i 99.99% av tilfellene er det greit med andre ord? On topic: Hørtes ikke ut som noe å samle på. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 En singel dame på 31år, ringer det ikke bjelle? Med mindre de har grunner til det Edit; Glemte setning nummer 2. Det er vel alltid en grunn for at de er single. Kan være fordi de ikke har vært klar før den alderen, at de er horete og ikke vil binde seg, at de er hekser som ingen vil ha, etc, etc. Som jeg sa, med mindre om de har grunner til det. Som f.eks. har hatt tidligere forhold, skole, jobb, idrett osv. For meg viser det tydelig at hun er vanskelig til å leve med. At hun var singel ved 31 år tilsier ikke at hun er vanskelig å leve med. Alt det andre TS skriver tilsier at hun er vanskelig å leve med. 5 Lenke til kommentar
oslojenta90 Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Har nylig blitt sammen med ei jente som viser seg å bli fort sur for ingenting. Noen dager er hun veldig blid, mens andre dager er alt galt. Hvis jeg f.eks har planer om å være med noen venner, sier hun med en sarkastisk tone: "Jaja, du får kose deg da!". Det virker som at hun prøver å gi meg dårlig samvittighet fordi jeg liker å henge med venner, og ikke kun henger på henne 24/7. Hun er nå syk (fått influensa), og hun spurte om jeg kunne bli hjemme fra jobb for å være hjemme og pleie henne. Jeg sa at jeg dessverre må på jobb fordi det er alt for mye å gjøre der, og vi er i en ganske hektisk periode. Da svarte hun: "Jaja, bare dra på jobb du, hvis jobben din er viktigere enn meg". I dag tenkte jeg å skrive en fin melding til henne, ettersom hun ligger hjemme og er syk. Jeg skrev: "Håper det går bra med deg, kjæresten min - og at du blir fort frisk!" med hjerter og alt det klisset der - da fikk jeg til svar: "Jeg ligger her med influensa, så nei, det går ikke så bra!" Føler at uansett hva jeg gjør, blir alt galt. Blir helt utslitt av dette her. Vi har vært sammen i kun to uker, og jeg føler at jeg angrer allerede. Huff, vi som har offentliggjort forholdet på Facebook og alt... WTF do I do? Anonymous poster hash: af643...355 Æsj, for en kvalm dame. Hun hadde jeg dumpa umiddelbart. Hun er manipulativ, kontrollerende, forlangende, og setter ikke pris på deg. Hun spiller på skyldfølelse og er passiv agressiv. Fytti grisen... Kutt henne ut. Dette er ikke noe å vurdere, og det er ingen grunn til å prøve og fikse det. NB! Etter at du har dumpet henne, så vær forberedt på at hun kan finne på å mase om depresjon og selvmordstanker. Ikke bry deg om dette. Bare steng henne ute. Hun vil bare manipulere deg med skyld. Enig i at dette er totalt absurd, men jeg ville likevel gitt henne en, EN, sjans til å forklare seg og se om dette er noe de kan jobbe med. Men hun høres ikke helt god ut nei. Da jeg leste posten først, trodde jeg hun var typ 19 år... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 En enkel og fair grunn til at man er singel som 31-åring er at man har vært i et ti år langt forhold som tok slutt pga utroskap eller at man rett og slett slutte å elske hverandre. Det er ikke alle forunt å finne kjærligheten som 20-åring og at den varer livet ut. Lenke til kommentar
oslojenta90 Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 En enkel og fair grunn til at man er singel som 31-åring er at man har vært i et ti år langt forhold som tok slutt pga utroskap eller at man rett og slett slutte å elske hverandre. Det er ikke alle forunt å finne kjærligheten som 20-åring og at den varer livet ut. Sånn som hun oppfører seg, skulle man ikke tro at hun kommer fra et ti år langt forhold iallefall.... 2 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Jeg forstår ikke hvordan et voksent menneske kan oppføre seg som det der... 3 Lenke til kommentar
Harley Davidson Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Du høres litt ut som en tøffel ts.... "bli hjemme fra jobb og plei meg"... "um, skulle gjerne gjort det altså men det er så busy for tiden sorry altså um sorry".... svaret ditt skal være "hold kjeft og aldri foreslå noe sånt igjen" Dummeste svaret jeg har hørt.. Huff, er du lever under en skosåle skjønner jeg... stakkar På seg selv kjente man som sagt andre min bitre medforumtant. Tillat meg å gjenta meg selv fra mitt forrige innlegg. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Hun her fortjener ikke å ha et forhold. Lenke til kommentar
Visningsnavnet er i bruk Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Er ikke det helt vanlig. Dame - fort sur 2 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 En enkel og fair grunn til at man er singel som 31-åring er at man har vært i et ti år langt forhold som tok slutt pga utroskap eller at man rett og slett slutte å elske hverandre. Det er ikke alle forunt å finne kjærligheten som 20-åring og at den varer livet ut. Sånn som hun oppfører seg, skulle man ikke tro at hun kommer fra et ti år langt forhold iallefall.... Hvis det ti år lange forholdet var med en tøffel som vartet henne opp dag og natt forklarer det jo alt sammen. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 En enkel og fair grunn til at man er singel som 31-åring er at man har vært i et ti år langt forhold som tok slutt pga utroskap eller at man rett og slett slutte å elske hverandre. Det er ikke alle forunt å finne kjærligheten som 20-åring og at den varer livet ut. Sånn som hun oppfører seg, skulle man ikke tro at hun kommer fra et ti år langt forhold iallefall.... Nei, for all del. Tenkte ikke på Ms. Beyond Repair som omtales i tråden, men ville bare slenge inn to cent om at det kan ha en årsak siden mange hang seg opp i om at man er 30 og singel så er man ødelagt 1 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 (endret) Har nylig blitt sammen med ei jente som viser seg å bli fort sur for ingenting. Noen dager er hun veldig blid, mens andre dager er alt galt. Hvis jeg f.eks har planer om å være med noen venner, sier hun med en sarkastisk tone: "Jaja, du får kose deg da!". Det virker som at hun prøver å gi meg dårlig samvittighet fordi jeg liker å henge med venner, og ikke kun henger på henne 24/7. Hun er nå syk (fått influensa), og hun spurte om jeg kunne bli hjemme fra jobb for å være hjemme og pleie henne. Jeg sa at jeg dessverre må på jobb fordi det er alt for mye å gjøre der, og vi er i en ganske hektisk periode. Da svarte hun: "Jaja, bare dra på jobb du, hvis jobben din er viktigere enn meg". I dag tenkte jeg å skrive en fin melding til henne, ettersom hun ligger hjemme og er syk. Jeg skrev: "Håper det går bra med deg, kjæresten min - og at du blir fort frisk!" med hjerter og alt det klisset der - da fikk jeg til svar: "Jeg ligger her med influensa, så nei, det går ikke så bra!" Føler at uansett hva jeg gjør, blir alt galt. Blir helt utslitt av dette her. Vi har vært sammen i kun to uker, og jeg føler at jeg angrer allerede. Huff, vi som har offentliggjort forholdet på Facebook og alt... WTF do I do? Anonymous poster hash: af643...355 Huttetu sier jeg. Hvor lenge har dere kjent hveandre? Negativt at hun er sur så tidlig i forholdet. Endret 10. februar 2016 av heartlife Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 En singel dame på 31år, ringer det ikke bjelle? Med mindre de har grunner til det Hun er ikke singel Det er mange som er single når de er i 30 års alderen. Er det noe galt å være singel når man kommer over en gitt alder? Edit; Glemte setning nummer 2. Det er vel alltid en grunn for at de er single. Kan være fordi de ikke har vært klar før den alderen, at de er horete og ikke vil binde seg, at de er hekser som ingen vil ha, etc, etc. Haha sånn som meg. Neida jeg er for gammel til å være singel men men er det ufrivillig. Men hadde et forhold i 16 år fra jeg var tenåring. Jeg tror at mange kan være single av mange årsaker. Betyr ikke at det er noe galt med dem. Men jeg har oppdaget at mange i min alder tåler ikke mye før de ikke vil mer i forholdet. Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 swipe til høyre Du burde nok ta en prat om det. Og dersom det ikke bedrer seg fnugg eller at hun bare blir sur så burde du nok gå videre. Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Vel, hun sier iallefall sine meninger. Du får gi dine egne i respons. (prøv å unngå å kalle henne en hore. ^^) Om det ikke funker, og hun ikke roer seg ned etter tid. Så er det kanskje noe mer en "trust" issues hun har... 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Humørsyke damer er ikke særlig morsomt. Høres ut som du gjør smart i å endre FB status igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå