Gå til innhold

Driver Reviver sikker å bruke?

rofl2

Anbefalte innlegg

Jeg støter stadig på oppfordringer om å benytte Driver Reviver, jeg har visst drivere som bør oppdateres. Men jeg kan ikke se at jeg har noen driverproblemer.

Mitt spørsmål er bare om det er greit å benytte tilbudet likevel - jeg går ut fra at de ikke skal ha betalt for at jeg laster ned noen drivere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NEI, de greiene er veldig ikke bra for maskinen. Min idiotiske bror la inn en slik sak på maskinen til min lillebror, den er totalt ubrukelig nå. Eneste han kan gjøre på nett uten å bli sendt til en reklameside er å se videoer på YT.

"Dette gjør maskinen raskere/ Du har X feil, det fikser vi", jæ**a forbannede dritt. Håper noen bomber alle som har vært med på å slik dritt.

Edit; Jeg bør ta å få ræva i gir og reinstallere Windows for min lillebror, stakkars gutt.

Edit; Søkte litt rundt etter jeg skrev den krasse kommentaren. Driver Reviver regnes som "sikkert", men det hjelper ikke maskinen på noen bra måte. Totalt unødvendig.

http://download.cnet.com/Driver-Reviver/3000-18512_4-75207128.html Les kommentarene

DriverReviver.exe is able to record keyboard and mouse inputs. Therefore the technical security rating is 23% dangerous

Endret av Belphegor
Lenke til kommentar

Takk for det. Jeg var mistenksom og det forundrer meg ikke at det var slik. I disse tider kan man nesten ikke være for mistenksom. Hvis man ikke trenger noe lar man det heller være!

Det er vel et 'røvers marked' der ute nå for tiden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...